تشریح برنامه‌های دهه بصیرت در زنجان
کد خبر: 3943826
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

تشریح برنامه‌های دهه بصیرت در زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در مورد برنامه‌های دهه بصیرت گفت: مهمترین رویکرد به برنامه 9 دی در حسینیه اعظم زنجان اختصاص دارد که به شکل زنده از شبکه اشراق پخش می‌شود.

تشریح برنامه‌های دهه بصیرت در زنجانحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وکو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم در حماسه 9 دی، بقای نظام جمهوری اسلامی ایران که برپایه حمایت مردمی استوار است را تضمین کرد و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهان کشید و بسیاری از کشورهای جبهه مقاومت هم با دیدن این حضور یکپارچه و پرشور مردم، اعتماد به نفس خود را دوباره پیدا کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم ایران در حماسه 9 دی، جانی دوباره بر پیکره جبهه مقاومت دمید، گفت: بعد از آن حماسه، شاهد تجمعات پرشور مردمی در کشورهایی مثل یمن، عراق و حتی کشورهایی در حوزه قاره آمریکا مثل ونزوئلا در مقابله با غربگرایان بودیم. حتی تجمعاتی که امروز مدت‌های زیادی است که در روزهای شنبه در فرانسه اتفاق می‌افتد نیز بی‌ارتباط با ایستادگی ملت ایران نیست.

این مسئول دهه بصیرت را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در نظام اسلامی آنچه مردم تصمیم می‌گیرند همان خواهد شد و پاسخ هر گونه فتنه‌گری و خلل در روند نظام اسلامی از سوی مردم داده می‌شود و ما تا نفس داریم خون خود را نثار انقلاب، رهبر، مکتب و نظام اسلامی می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در دهه بصیرت در استان زنجان ابراز کرد: این برنامه‌ها با شعار محوری بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برگزار می‌شود و طبق هماهنگی‌های انجام شده با نهادها و ارگان‌های استان زنجان برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه بصیرت متناسب با شیوه‌نامه‌های بهداشتی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه حوادث نهم تا 19 دی موجب شده تا این دهه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شود، افزود: اثبات ولایت‌مداری مردم با خنثی کردن فقتنه‌ها، شهادت سردار سلیمانی و توسعه اندیشه مقاومت در نسل‌های جدید از برکات این دهه است.

ناصراز برگزاری برنامه 9 دی در روز 9 دی بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان خبرداد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و شعرخوانی ولی‌الله کلامی زنجانی به صورت زنده از شبکه اشراق پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع دیگری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (ع) در این روز برگزار می‌شود، ادامه داد: از مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) در این برنامه استفاده می‌شود. در روز دوازدهم دی ماه همزمان با شب سالگرد شهادت شهید سلیمانی، برنامه دیگری به همین مناسبت در حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری از اساتید حوزه و دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان از فضاسازی شهری به مناسبت 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی خبرداد و گفت: پوسترهای مربوط به این ایام در سطح شهر نصب و بیلبوردهای بزرگ شهری بری فضا سازی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به از حضور چند 10 میلیونی مردم ایران در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی، گفت: این روز ارادت ملت ایران به سربازان وطن را نشان داد و مقام معظم رهبری این روز را به عنوان یوم‌الله معرفی کردند.

این مسئول ادامه داد: 18 دی ماه به عنوان روز حمله به پایگاه عین‌الاسد بصیرت نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد که سیلی محکمی به شیطان بزرگ بود. اقدام نیروهای نظامی و درسی که به آمریکا در این روز داده شد، شیب سقوط ابهت آمریکا را چندین برابر کرده و موجب خروج ادامه‌دار آمریکا از منطقه شد.

انتهای پیام
captcha