چهره خصمانه آمریکا در فضای مجازی به تصویر کشیده شود
کد خبر: 3932959
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

چهره خصمانه آمریکا در فضای مجازی به تصویر کشیده شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با  توجه به اینکه امسال امکان برگزاری راهپیمایی 13 آبان وجود ندارد، بنابراین باید در فضای مجازی برخی اقدامات از قبیل روشنگری انجام گیرد و چهره پلید و خصمانه آمریکا برای تمام جهانیان نمایان شود.

چهره خصمانه آمریکا در فضای مجازی به تصویر کشیده شودبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 12 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با 13 آبان و روز دانش‌آموز اظهار کرد: هر سال در این مناسبت شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی بودیم اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این راهپیمایی برگزار نمی‌شود اما با این حال باید در فضای مجازی برخی اقدامات از قبیل روشنگری انجام گیرد و چهره پلید و خصمانه آمریکا برای تمام جهانیان نمایان شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم که تداعی کننده قدرت، عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: تداوم این قدرت و عزت به حفظ وحدت، داشتن روحیه جهادی برای حل مشکلات، ارتقای هوشیاری و بصیرت و دشمن‌شناسی وابسته است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه با دقت در تاریخ 13 آبان، نقش فتنه‌گری آمریکایی‌ها در تمامی حوادث این روز تاریخی آشکار می‌شود، ابراز کرد: در تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، آمریکایی‌ها نقش اصلی داشتند و شاه  تنها اجراکننده فرمان آن‌ها بود و این جنایت را مرتکب شد. نکته دیگر در این خصوص این است که در کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در نهایت آمریکایی‌‌ها حضور داشتند و فرمان کشتار می‌دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در روز 13 آبان تصریح کرد: این مکان نقش سفارت‌خانه را نداشت بلکه آمریکایی‌ها مرکز فتنه ایجاد کرده بودند تا به اهداف شوم خود در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی دست یابند تا به ملت ایران ضربه بزنند که با عنایت خداوند متعال نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان این‌که فتنه‌گری آمریکا قبل از انقلاب در کشور ما انجام می‌گرفت و بعد از انقلاب دست پلید آن‌ها از کشور کوتاه شد، خاطرنشان کرد: با این حال فتنه‌گری آنان بعد از گذشت 41 سال علیه انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور، نظام جمهوری اسلامی همواره ادامه داشته و از بدو پیروزی انقلاب این فشار‌ها و تحریم‌ها، نا‌امنی و اقدامات نظامی وجود داشته است.

وی با بیان این‌که در این مقطع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است و هیچ تفاوتی برای برگزیده شدن بایدن و ترامپ وجود ندارد، گفت: هر کسی که به صحنه وارد شود سیاست ضد انقلاب اسلامی و ضد مسلمانان همچنان ادامه‌دار خواهد بود. پس لازم است در کشور ما در جریانات مختلف، مردم با وحدت تمام به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند و در راستای حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با ویروس کرونا، کمک مومنانه و صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ و تاثیر گذار داشته باشند.

سردار کرمی حفظ وحدت جهان اسلام را ضروری خواند و گفت: اسرائیلی‌ها مدام در حال فتنه‌انگیزی هستند تا کشور‌های اسلامی را به اجبار و فشار وادار به سازش کنند، همچنین اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه تنها مختص امروز نیست بلکه غربی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در طول‌ سال‌های گذشته حتی پا را از اهانت نیز فراتر گذاشته‌اند. اسلام ستیزی، انقلاب ستیزی، قرآن ستیزی و امام حسین‌ستیزی کار همیشگی آنان است اما ما باید روشنگری کنیم و باید به مردم جهان چهره واقعی دشمنان را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: راه پیروزی در مقابل دشمنان ایستادگی، مقاومت و مجاهدت در تمامی صحنه‌ها است و خداوند متعال بر پیروزی وعده داده و در طول 41 سال گذشته کاملا مشخص شده که انقلاب اسلامی همواره پیروز میدان بوده و فتنه‌های دشمنان را شکست خواهد داد.

انتهای پیام
captcha