توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در زنجان در سالروز شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3944349
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در زنجان در سالروز شهادت سردار سلیمانی

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا خبر داد.

توزیع 1000 بسته معیشتی در زنجان در سالروز شهادت سردار سلیمانیمجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری حسینیه اعظم زنجان پس از شیوع کرونا، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه است که در مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: حسینیه اعظم زنجان برنامه کمک‌های مومنانه در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تدارک دیده است که در این راستا 1000 بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی خوراکی تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

این مسئول با اشاره به شناسایی نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده از کرونا بیان کرد: حدود 300 نیازمند در محله‌های اطراف حسینیه شناسایی شدند و بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت در محله‌های مذکور و نیازمندان معرفی شده از سوی دستگاه‌ها و نهادها توزیع می‌شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: در محرم امسال که امکان برگزاری دسته عزاداری نبود، زنجانی‌ها با تلفیق شور و شعور حسینی جلوه‌ای از کمک‌های مومنانه آفریدند و 110 هزار بسته معیشتی تهیه شد که سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه از این اقدام استان زنجان تقدیر کردند.

وی ادامه داد: حسینیه اعظم در سالروز ولادت امام حسین(ع) 4 هزار بسته بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع کرد و برای شب عید و دیگر اعیاد نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا در شرایط اقتصادی به وجود آمده و ضررهای ناشی از کرونا قدری از رنج مردم کاسته شود.

شهامی به برنامه‌های فرهنگی حسینیه اعظم زنجان در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: برنامه عزاداری این شب‌ها با حضور سخنران و مادحان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود و مردم می‌توانند از صفحه اینستاگرام حسینیه در فضای مجازی از فیض معنوی این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار کرد: در روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها از خدمات کادر درمان و پرستاران تجلیل کردند.

انتهای پیام
captcha