آغاز فراخوان جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع‌ مقدس در زنجان
کد خبر: 3951079
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

آغاز فراخوان جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع‌ مقدس در زنجان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع‌ مقدس خبر داد و گفت: دبیرخانه ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان آماده دریافت اسناد و آثار دفاع‌ مقدس است.

آغاز فراخوان جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع‌مقدس در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، عبدالله جعفری، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع‌مقدس اظهار کرد: در گذشته آثار و اسناد مختلفی از دفاع‌ مقدس جمع‌آوری شده که در این راستا دبیرخانه ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای تکمیل آثار و اسناد دفاع‌ مقدس آماده دریافت آثار مردم شهیدپرور استان در خصوص جبهه، اعزام به جبهه، مراسم استقبال، تشییع، عملیات‌ها، بمباران شهری، کمک‌های مردمی و ورود آزادگان به میهن و ... که مربوط به شهدا و نقش مردم استان در دفاع مقدس است.

وی افزود: آثار ارسالی باید در قالب عکس، فیلم، نگاتیو، نامه، وصیت‌نامه، دل‌نوشته، اسناد اداری، کالک عملیات، گزارش وقایع، نقشه‌ها، مصاحبه (تصویری، صوتی، متنی) و ... باشد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مدارک ارسالی به دبیرخانه پس از اسکن و بهره‌برداری عودت می‌شود، بیان کرد: دبیرخانه ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان واقع در زنجان، خیابان امام (ره)، سازمان جهادکشاورزی، ساختمان شماره ۲، آماده دریافت اسناد و آثار دفاع‌مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان در سال آینده، ابراز کرد: از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره استفاده خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، اظهار کرد: وظایف کمیته‌ها مشخص و جلسات مختلفی نیز در این زمینه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و مسئولان دارند، تصریح کرد: شهدا از جان‌شان برای حفظ کشور، اسلام و نیز امنیت مردم گذشتند که در این راستا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید از وظایف مهمی است که همه ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به خط‌شکنی رزمندگان استان زنجان در عملیات‌های مختلف، تصریح کرد: در عملیات‌ بزرگ دفاع‌ مقدس، رزمندگان زنجانی دلاورانه و عاشورایی جنگیدند که خاطرات این جان‌فشانی‌ها در قالب اسناد دفاع‌ مقدس جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام
captcha