آزادی ۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد به همت بسیج جامعه زنان زنجان
کد خبر: 3954283
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

آزادی ۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد به همت بسیج جامعه زنان زنجان

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد با تلاش‌های بسیج جامعه زنان استان و به همت خیران و بسیج حقوقدانان این استان خبر داد.

آزادی ۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد به همت بسیج جامعه زنان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، رقیه امیرخانی، جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، 27 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران به راه‌‌اندازی پویش «مهربانی» برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد اشاره و اظهار کرد: مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه در قالب آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه پویش مهربانی با دبیری بسیج حقوقدانان و همکاری و مشارکت اقشار بسیج در حوزه مقاومت بسیج استان زنجان برگزار شده، ابراز کرد: از این طریق و با مشارکت خیران ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

این مسئول بیان کرد: دستگیری از قشر آسیب‌دیده و کمک به حل مشکل پیش آمده وظیفه انسانی و دینی ما است و اسلام هم بر آن تاکید دارد؛ چراکه خیلی از این افراد ناخواسته مرتکب اشتباه شده و در این ورطه افتاده‌اند و پشتوانه مالی برای جبران خسارت وارده را ندارند.

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در بین این افراد کسانی بودند که به دلیل جرایم غیرعمد و با مبالغ کمی در زندان بوده و بسیاری از این افراد سرپرست خانوار هستند و فرزندانشان چشم انتظار بازگشت به کانون خانواده بودند.

امیرخانی با قدردانی از مردم خیر استان تاکید کرد: رسیدگی به خانواده زندانیان آزاد شده در دستور کار جامعه زنان و خیران بوده و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در راستای امر خداپسندانه برای آزادی دیگر زندانیان همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha