احداث پروژه پیامبر اعظم 2 در شهر موقوفه قیدار
کد خبر: 3955542
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳

احداث پروژه پیامبر اعظم 2 در شهر موقوفه قیدار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: پروژه پیامبر اعظم 2 به منظور ارتقای بهره‌وری عواید موقوفات و خدمات‌رسانی به مردم تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث پروژه پیامبر اعظم 2 در شهر موقوفه قیداربه گزارش ایکنا از زنجان، علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، امروز، 4 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه سرمایه‌گذاری در موقوفات، افزایش درآمد و ارتقای بهره‌وری در راستای عمل به نیات واقفان و تامین نیازهای جامعه را در اولویت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه شهر قیدار شش دانگ موقوفه است و شهرستان خدابنده موقوفه‌های متعددی را در خود جای داده است، بیان کرد: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری مختلفی در این شهرستان برای ارتقای بهره‌وری موقوفات و رونق اقتصادی منطقه در دستور کار قرار دارد و یکی از مهمترین آن‌ها پروژه تجاری پیامبر اعظم 2 است.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه پیامبر اعظم 2 در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال ساخت است، ابراز کرد: ساخت پروژه در 4 طبقه در حال انجام بوده و طبق آخرین گزارشات در مرحله نازک‌کاری ساخت است و در صورت استمرار این روند ساخت، پروژه مذکور تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه کاربری این مجتمع در آینده به عنوان ساختمان پزشکان و کلینیک‌های درمانی از جمله داندانپزشکی خواهد بود، ادامه داد: این طرح در محل موقوفه قیدار نبی(شهر قیدار) در حال ساخت بوده که نیت این موقوفه خیرات و مبرات و هزینه‌های جاری حرم مطهر حضرت قیدار نبی(ع) است.

وی اضافه کرد: همچنین این پروژه یک طرح الحاقی به نام ترمینال جنوب نیز دارد که در سه بخش مجزا هر یک به مساحت ۱۴۰ مترمربع طراحی شده است و تلاش می‌شود با اجرای طرح‌ها نیازهای مردم این منطقه برطرف شود.

ذوالقدر هدایت، نظارت، راهبری و حل مسائل و مشکلات اوقاف را مهم خواند و گفت: برای اجرای نیت واقفان به طور صحیح برای موقوفات امین تعیین شده که فعالیت‌ها و درآمدهای آن را کنترل و نظارت می‌کند.

انتهای پیام
captcha