انقلاب اسلامی محصول تبعیت از الگوهای اسلامی است
کد خبر: 3957680
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

انقلاب اسلامی محصول تبعیت از الگوهای اسلامی است

امام‌جمعه خرمدره گفت: انقلاب اسلامی ایران و پیامدهای عظیم آن محصول تبعیت از الگوهای اسلامی است و ادامه این مسیر هم صرفاً باید حول این محور باشد.

انقلاب اسلامی محصول تبعیت از الگوهای اسلامی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی زاهدی‌پور، امام‌جمعه خرمدره، 15 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تلخ‌ترین تفکر در برابر بعثت این است که برخی‌ها در صدد تکمیل مسیر نورانی بعثت با مدرنیته و تمدن جاهلی غرب هستند در حالی که انقلاب اسلامی ایران و پیامدهای عظیم آن محصول تبعیت از الگوهای اسلامی است و ادامه این مسیر هم صرفاً باید حول این محور باشد.

وی به فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یادگار امام راحل و رکن حمایتی نظام جمهوری اسلامی است و مردم پرداخت اعانات و کمک‌ها، به کمیته امداد امام(ره) را در اولویت قرار دهند. رزمایش مواسات مؤمنانه در دوران شیوع بیماری کرونا یک نقطه عطف تاریخی برای ایران و نظام جمهوری اسلامی آن است.

امام‌جمعه خرمدره به مذاکرات صورت گرفته در شورای حکام اشاره کرد و گفت: دیپلماسی مقاومت تنها راه غلبه بر خواست دشمن به‌ویژه شیطان بزرگ است. آمریکا و سه کشور اروپایی با راه انداختن دعوای زرگری در مورد برجام در صدد فریب افکار عمومی و تیم دیپلماسی کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا باید بداند ایران امروز، ایران قبل از انقلاب نبوده و حاکمیت دریوزه‌هایی مانند پهلوی‌ها تمام شده است، ادامه داد: طرح به اصطلاح راهبری موسوم به پای‌بندی در برابر پای‌بندی خواست محکم ما است و آمریکا و شرکای آن که بدعهدی و پیمان‌شکنی کرده‌اند، حق استناد به این طرح را ندارند.

خطیب نماز جمعه خرمدره تصریح کرد: با حاکمیت ارزش‌های انقلابی در ایران، چهل و دو سال است که آمریکا در برابر اراده ملت ایران تحقیر می‌شود و سعی دارد به فریب افکار عمومی و ناامید کردن جوانان اهداف شوم خود را از طریق جنگ نرم به پیش ببرد.

زاهدی‌پور در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه مصوبات بودجه‌ای مجلس نباید فقط به دنبال ایجاد درآمد برای دولت باشد، اظهار کرد: لایحه بودجه و تأیید آن توسط مجلس منجر به بزرگ شدن هر چه بیشتر دولت شده و عدالت را تحت شعاع قرار خواهد داد.

انتهای پیام
captcha