انتخابات استمرار مردمی بودن نظام است
کد خبر: 3957701
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

انتخابات استمرار مردمی بودن نظام است

امام جمعه قیدار گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده و مسئله انتخابات استمرار مردمی بودن نظام است.

انتخابات استمرار مردمی بودن نظام استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار، ظهر امروز، 15 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه قیدار با اشاره به درپیش بودن 27 رجب بعثت نبی مکرم اسلام اظهار کرد: عید مبعث، عید بر انگیخته شدن براى از بین بردن رنج‌هاى بشریت، شامل بندگى غیر خدا، استقرار ظلم و بى‏‌عدالتى و شکاف طبقاتی میان مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در پیش است، تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز دیگر را تجربه خواهد کرد و انتخابات واقعاً مایه عزت و افتخار و در واقع یک رکن اساسی است؛ چرا که نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است و مسئله انتخابات، استمرار مردمی بودن نظام است.

خطیب نماز جمعه قیدار تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات یک سرمایه عظیم برای خود مردم و نظام است و اولویت اول در انتخابات مخصوصا در این مقطع کنونی حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است که پایه‌های انقلاب را تحکیم می‌‌بخشد و بر اقتدار نظام می‌افزاید.

وی به 20 اسفند، روز راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: دفاع مقدس معدن طلای فرهنگی ملت ایران است که نیازمند به یک فن‌‏آوری برای استخراج است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، راهیان نور فن‌آوری است.

موسوی تاکید کرد: با نگاهی به روش و سیره رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های گذشته بعد از جنگ تحمیلی، مشاهده می‌کنیم که ایشان همواره به‏ دنبال تذکر این امر مهم بوده‌‏اند که دفاع مقدس و دوران پرحماسه‏ آن یک گنج فرهنگی و یک معدن طلای پرارزش برای ملت ایران بوده است و نباید گذاشت این معدن طلا و این گنج پرارزش، مورد بی‏‌توجهی و غفلت واقع شود.

وی با اشاره به اینکه سه ماه رجب، شعبان و رمضان، داراى امتیاز و برجستگى ویژه‌اى هستند، بیان کرد: از این رو تکریم‌کنندگان ماه رجب، استغفار و کمک‌کنندگان به نیازمندان جایگاه ویژه‌ای در روز قیامت دارند.

انتهای پیام
captcha