برگزاری ۱۷۰ اردوی جهادی نوروزی در زنجان
کد خبر: 3961771
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

برگزاری ۱۷۰ اردوی جهادی نوروزی در زنجان

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری  ۱۷۰ اردوی جهادی نوروزی خبر داد و گفت: جهادگران در این اردو‌ها علاوه بر خدمات عمرانی، حمایت از خانواده‌های درگیر کرونا را نیز در اولویت قرار دادند.

برگزاری 170 اردوی جهادی نوروزی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، فرشاد پیری، رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، 10 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر ساله از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ماه اردوهای جهادی با حضور دانشجویان و اقشار مختلف در راستای محرومیت‌زدایی شامل کارهای عمرانی، و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، حمایت از خانواده‌های نیازمند درگیر کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اولویت ماموریت گروه‌های جهادی قرار گرفت و با غربالگری بیماران کرونایی تلاش فراوانی برای قطع و کاهش زنجیره شیوع کرونا کردند.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری ۱۱۰ گروه جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری ۱۷۰ اردوی جهادی در استان زنجان کردند که ضمن توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و سایر نیازمندی‌ها به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمندان، در عرصه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی که دارای وضعیت رنگ زرد و آبی هستند نیز تلاش کردند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی بیان کرد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به عرصه‌های عمرانی نظیر احداث و تکمیل و مرمت خانه‌های محروم، مرمت مدرسه، مسجد و تامین آب شرب در مناطق محروم اشاره کرد.

وی از راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در راستای ایجاد انسجام و هم‌افزایی و اجرای مؤثرتر برنامه‌های جهادی خبر داد و گفت: این قرارگاه‌های جهادی متشکل از حداقل ۵ گروه جهادی هستند که به شکل جغرافیا‌ محور و محله‌محور نسبت به شناسایی و رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

پیری تصریح کرد: امید است در دهه پنجم انقلاب اسلامی که دهه پیشرفت و عدالت است با خدمت‌رسانی توسط گروه‌های جهادی که به صورت انقلابی و خودجوش در این عرصه‌ها ورود پیدا می‌کنند بتوان خدمات شایانی به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به نحو احسن ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha