محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3966782
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
همزمان با یازدهمین روز از ماه رمضان؛

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» در زنجان برگزار می‌شود

همزمان با یازدهمین روز از ماه رمضان محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و با حضور حمیدرضا نصیری، قاری بین‌المللی استان به صورت مجازی، امروز، ساعت 18 برگزار می‌شود.

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» در زنجان برگزار می شودبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور حمیدرضا نصیری، قاری ممتاز بین‌المللی استان زنجان و با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بستر اسکای‌روم روز شنبه 4 اردیبهشت ماه، ساعت18 برگزار می‌شود.

محفل قرآنی «ربیع القرآن» شامل تلاوت مجلسی قرآن کریم به همراه تفسیر کوتاه و مسابقه چهارگزینه‌ای از تفسیر ارائه شده ویژه خانواده‌های شرکت‌کننده در این برنامه قرآنی خواهد بود.

علاقه‌مندان تا ۲۴ ساعت پس از پایان برنامه می‌توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ در این مسابقه شرکت کنند که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

این برنامه، در ایام ماه مبارک رمضان، همه روزه ساعت ۱۸ با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند امروز، 4 اردیبهشت ماه، رأس ساعت ۱۸ از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در این محفل قرآنی شرکت کنند.

گفتنی است؛ این ویژه‌برنامه که با محوریت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود به صورت زنده نیز از صفحه اینستاگرام این اداره‌کل به نشانی Instagram.com/tehranplir پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha