اجرای برنامه مجازی «ضیافت خاص» در زنجان
کد خبر: 3964890
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

اجرای برنامه مجازی «ضیافت خاص» در زنجان

برنامه «ضیافت خاص» با محافل مجازی قرآن و سخنرانی در ماه مبارک رمضان از صفحه اینستاگرام دارالقرآن کریم زنجان پخش می‌شود.

اجرای برنامه «ضیافت خاص» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، برنامه «ضیافت خاص» ماه رمضان امسال به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و دارالقرآن کریم زنجان به مدت 30 شب با پخش آنلاین در صفحه اینستاگرام دارالقرآن برگزار می‌شود.

در این برنامه که هر شب از ساعت 22:30 آغاز می‌شود و به‌مدت یک ساعت ادامه دارد، از تلاوت قاریان ممتاز، چهره‌های قرآنی، اساتید حوزه و دانشگاه و سخنرانان برجسته استفاده می‌شود و در آن آیتم‌هایی همچون تلاوت قرآن، تفسیر و سخنرانی در نظر گرفته شده است.

این برنامه در محل استودیو قرآن دارالقرآن کریم زنجان ضبط و به شکل برخط از صفحه اینستاگرام به آدرس zanjanquran1 پخش می‌شود و تلاش شده است فعالیت‌هایی انجام شود تا همه اقشار و سنین و اعضای خانواده بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

برنامه ضیافت خاص هر شب با یک مسابقه همراه است و یک سؤال در هر روز با توجه به جزء قرآنی که در آن روز خوانده می‌شود، از طریق صفحه مورد نظر مطرح می‌شود و به کسانی که پاسخ درست بدهند و در هنگام قرعه‌کشی در لایو برنامه حضور داشته باشند، به قید قرعه به سه تا پنج نفر جایزه اعطا می‌شود.

همچنین یک پویش دورهمی خانوادگی درنظر گرفته شده و افرادی که به‌طور خانوادگی در حال تماشای این برنامه هستند تصویری از اعضای خانواده تهیه کرده و از طریق کانال اینستاگرام ارسال می‌کند و هر هفته به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان در پویش دورهمی خانوادگی قرآنی اهدا می‌شود.

سال گذشته نیز به‌دلیل شیوع کرونا و پرهیز از اجتماعات، محافل مجازی انس با قرآن با عنوان ضیافت الهی برگزار شد و توانست از مرزهای جغرافیایی عبور کند و حتی با قاریانی از کشور مصر هم ارتباط زنده برقرار شد.

انتهای پیام
captcha