آزمون قرآن و عترت در زنجان الکترونیکی برگزار می‌شود
کد خبر: 3967532
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

آزمون قرآن و عترت در زنجان الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نوزدهمین آزمون قرآن و عترت در روزهای 8 تا 11 اردیبهشت‌ماه به‌ صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

آزمون قرآن و عترت در زنجان الکترونیکی برگزار می‌شودابراهیم قاسمی، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای 8 تا 11 اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی(ع) الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نوبت‌بندی خاصی برای شرکت در آزمون لحاظ نشده است و افراد می‌توانند در طول سه روز از ساعت 9 صبح تا 19 در آزمون شرکت کنند، ابراز کرد: خارج از این بازه به هیچ وجه امکان شرکت در آزمون وجود ندارد و امکان ویرایش رشته و اطلاعات کاربری در روزهای آزمون نیز به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

این مسئول تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون از استان زنجان را 1583 نفر برشمرد و افزود: ممکن است با توجه به حجم بالای شرکت‌کنندگان در برخی از ساعات روز دسترسی به سامانه با اختلال یا کندی مواجه شود لذا پیشنهاد می‌شود در صورت وقوع این مورد شروع آزمون خود را به ساعت‌های بعدی موکول کنند.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تأکید کرد: شرکت‌کنندگان پیش از آزمون نسبت به اتصال مطمئن و نسبتا پرسرعت به اینترنت اطمینان حاصل و نکات ارائه شده در سامانه و نحوه پاسخگویی به سئوالات را مطالعه کنند.

وی یادآور شد: سؤالات به صورت سؤال به سؤال نمایش داده خواهد شد و امکان بازگشت به سئوال قبلی وجود ندارد. زمان پاسخگویی هر سؤال مختص همان مورد است و در صورتی که در زمان مقرر پاسخی انتخاب نکنند سؤال بدون جواب ثبت شده و به شکل خودکار به سؤال بعدی خواهید رفت. با توجه به اینکه آزمون دارای نمره منفی است متسابقین باید در ثبت پاسخ‌ها دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha