توزیع بیش از 150 بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی
کد خبر: 3969658
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
با مشارکت آستان قدس رضوی انجام شد؛

توزیع بیش از 150 بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از توزیع 157 بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی با مشارکت آستان قدس رضوی در شب‌های قدر خبر داد.

توزیع بیش از 150 بسته معیشتی بین مددجویان زنجانیبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 16 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا کمیته امداد استان زنجان با راه‌اندازی تلفن نیکوکاری 33116 امکان ثبت‌نام غیرحضوری حامیان در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 25 میلیارد تومان کمک‌های خیران به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است، ابراز کرد: توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، آثار معنوی و برکات فراوانی برای انسان‌ها رقم می‌زند فضا و ایام معنوی زمینه خوبی برای جلب توجه به نیازمندان وکمک به هم‌نوعان است و برای همین منظور سامانه پیامکی 3000333324 برای ثبت‌نام در این طرح پیش‌بینی شده است که هم استانی‌های عزیز می‌توانند با ارسال عدد 1 به این سامانه در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند.

این مسئول شبکه‌سازی در طرح اکرام ایتام به ویژه حامیان خارج از کشور را مهم خواند و گفت: با استفاده از ظرفیت حامیان خارج از کشور و شبکه‌سازی می‌توان نسبت به جذب هم‌وطنان خارج از کشور برای مشارکت در طرح اکرام اقدامات مهمی انجام داد .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از آمادگی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای دریافت کمک‌های غیرنقدی و کالایی هم استانی‌های خیر برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت و همچنین ثبت‌نام در سامانه امداد به نشانی ekram.emdad.ir  خبر داد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با لیالی باشکوه قدر و شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) 157 بسته معیشتی اهدائی نمایندگی آستان قدس رضوی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شد، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، رب گوجه، چای و ماکارونی بود و ارزش هر بسته غذایی سه میلیون و 625 هزار ریال است.

صفری تصیرح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان 34 هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری با هم‌افزایی کمیته امداد استان تهیه و در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شود. علاقمندان به مشارکت در تهیه بسته‌های معیشتی می‌توانند با شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 33116 و یا شماره کارت مجازی 0420-5003-9979-6037 با واریز مبلغ 250 هزار تومان در این طرح معنوی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha