محور مقاومت فتنه‌های رژیم صهیونیست را خنثی کرده است
کد خبر: 3969844
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع):

محور مقاومت فتنه‌های رژیم صهیونیست را خنثی کرده است

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست ریشه همه فتنه‌ها در منطقه است، گفت: محور مقاومت این فتنه‌ها را خنثی کرده و اجازه عرض اندام به دشمنان اسلام نمی‌دهد.

محور مقاومت فتنه‌های رژیم صهیونیست را خنثی کرده استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع عالی جهانی اهل‌ بیت(ع)، 17 اردیبهشت‌ماه در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در استان زنجان، اظهار کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان با نام روز قدس از برکات هوشمندی معمار کبیر انقلاب است و بیش از 40 سال است که ملت مسلمان در این روز انزجار و تنفر خودشان را از رژیم کودک‌کش و اشغالگر اسرائیل ابراز می‌کنند.

وی با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری به اهمیت مسئله فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیست ابراز کرد: شیوع کرونا برگزاری راهپیمایی روز قدس را نیز تحت تأثیر قرار داد اما مسئله حمایت از فلسطین و رهایی قدس به عنوان یک مسئله اصلی مطرح است و به هر صورتی که امکان دارد باید حمایت و پشتیبانی از فلسطین را اعلام کنیم و فریاد ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان را به گوش جهان برسانیم.

این مسئول به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه‌اندازی هشتگ‌ها در ایجاد حرکت‌های مردمی جهانی برای بیان اهمیت مسئله فلسطین تأکید کرد و گفت: دنیای اسلام فلسطین را یک مسئله اصلی می‌داند و انقلاب اسلامی نیز بعد از پیروزی انقلاب مسئله روز قدس را یکی از مهم‌ترین مسائل خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران در راه حمایت از مردم مظلوم فلسطین هر آنچه که در توان داشته انجام داده است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه فلسطین یکی از کشورهای اسلامی بوده و یکی از نمودهای امت اسلامی است، یادآور شد: ۱۰۰ سال پیش دولت و حکومت و مجموعه‌ای به نام اسرائیل و صهیونیسم وجود نداشت و به علت ایجاد این رژیم جعلی باید واکاوی شود. دولت خبیث انگلیس با حمایت برخی از کشورهای منطقه و همفکران اروپایی خود این غده سرطانی را در منطقه خاورمیانه و در غرب آسیا ایجاد کردند تا در میان کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کنند و امروزه اسرائیل عامل اختلاف در منطقه بوده و ریشه فتنه‌ها از آن است.

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل در تلاش است در کشورهای مختلف اسلامی نفوذ پیدا کند و در پی این است که جاسوسان خودش را در این کشورها بگمارد، تصریح کرد: صهیونیسم و هم‌پیمانان اروپایی‌اش به‌دنبال این هستند که جلوی پیشرفت کشورهای منطقه و رشد و عزت مسلمانان را بگیرند و هدف آن‌ها این است که ملت مسلمان نباید اقتدار داشته باشد. بنابراین، مجموعه‌های تروریستی و جنایتکار را در پاکستان و افغانستان مسلح کرده و به جان مردم انداختند.

اختری اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمنان در منطقه دانست و افزود: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به جنایت‌های خود در منطقه ادامه دهند و شاهد بودیم بسیاری از علمای اهل سنت و شیعه را ترور کردند اما در کشور ما شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد و شیعه و سنی برادر همدیگر بوده و باهم وحدت دارند.

وی وجود اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه را عامل فتنه خواند و افزود: حمایت از فلسطین تأثیرات بسیار خوبی را در منطقه داشته و بسیاری از نقشه‌های شیطانی دشمنان اسلام را در منطقه خنثی کرده است و با این حمایت جلوی گسترش و سیطره اسرائیل جنایتکار در منطقه گرفته شده و مسئله محو و حذف فلسطین توسط دشمنان اسلام خنثی شده است. نیروهای مقاومت امروز قدرتمندتر از گذشته شده و توانسته‌اند مانع رسیدن اهداف دشمنان در منطقه فلسطین شوند.

اختری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف خود در خصوص تبدیل اسرائیل به یک کشور قدرتمند در منطقه ناکام ماندند و در این راه به بن‌بست رسیدند، ادامه داد: حمایت انقلاب اسلامی از کشورهای مسلمان منطقه باعث شده این کشورها با اقتدار کامل در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند. مسلمانان منطقه می‌دانند که ارتباط با اسرائیل حرام بوده و ارتباط با اسرائیل غاصب خنجر زدن به قلب مردم فلسطین است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) با ابراز انزجار از تواضع ذلیلانه آل سعود در برابر دشمنان اسلام تصریح کرد: سکوت ملت‌های مسلمان از جمله آل سعود در برابر جنایات رژیم صهیونیست و همکاری با مستکبران در مکتب اهل بیت‌(ع) پسندیده نیست. در مقابل ایران همیشه در برابر جنایت‌های دشمنان در منطقه موضع گرفته است.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام سال‌هاست به‌دنبال یهودی‌سازی بیت‌المقدس و قبله اول هستند و تلاش می‌کنند سفارتخانه‌های خود را به این شهر منتقل کنند و با اخراج فلسطینیان از سرزمینشان این هدف شوم را پیگیری می‌کنند. همواره باید روز قدس را زنده نگه داریم و هشتگ‌های جمهوری اسلامی و فریاد‌های ملت ما به مسلمانان منطقه جرات می‌دهد که در برابر آمریکا بایستند و به فلسطینیان نیز جرئت می‌دهد که در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته حمله نظامی آمریکا به ایران مطرح شده اما ما می‌دانیم که آمریکا به هیچ عنوان جرئت ندارد که به کشور ما حمله نظامی کند، اظهار کرد: همه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه زیر نظر موشک‌های ایران است و انقلاب اسلامی ایران امروزه با چتر موشکی خود به همه جای منطقه تسلط دارد. با وجود مشکلات مختلف به دلیل سوء مدیریت‌ها و فشارهای خارجی و مسائل معیشتی و اقتصادی که در کشور با آن‌ها مواجه هستیم اما همچنان اقتدار خود را حفظ کردیم و مقتدرانه در برابر دشمنان اسلام ایستادیم و آمریکا نیز جرات نمی‌کند در مقابل ایران دست از پا خطا کند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به پیشرفت‌های پهپادی کشورمان اشاره و بیان کرد: دشمنان اسلام خودشان اقرار می‌کنند که انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه پهپادی رسیده و در برابر ایران شکست خوردند. در دست گرفتن مدیریت پهپادی جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایرانی و فرود آوردن سالم آن به دشمنان نشان داد که کشور ما در تکنولوژی پهپادی چگونه است و آمریکا بعد از آن اتفاق می‌داند که قدرت کشورمان پی برده است.

انتهای پیام
captcha