آزادسازی خرمشهر هوشمندی مردم مقابل دشمن را ثابت کرد
کد خبر: 3973372
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

آزادسازی خرمشهر هوشمندی مردم مقابل دشمن را ثابت کرد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر با پشتیبانی مردم از رزمندگان، ایمان به خدا و همدلی نیروهای مختلف به دست آمد و هوشمندی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان را به اثبات رساند.

آزادسازی خرمشهر هوشمندی مردم در مقابل دشمن را ثابت کردبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 3 خرداد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این حماسه عظیم با پشتیبانی مردم از رزمندگان، ایمان به خدا، غیرت دلیرمردان ایران اسلامی و همدلی نیروهای شرکت‌کننده در عملیات بیت‌المقدس شامل ارتش، بسیج و سپاه به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر هوشمندی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان را به اثبات رساند، ابراز کرد: اکنون نیز نیروهای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار داده و در آمادگی مطلوب قرار داشته و هرگونه طمع‌ورزی دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر عنایت خداوند بود و زنجان برای این آزادسازی 150 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: پس از پایان فتح خرمشهر لحن دنیا با ما تغییر کرد و ما در اوج قدرت بودیم، البته دشمن پس از این فتح نیز دست بردار نبود و جنگ‌های امنیتی و فتنه‌گری‌ها را با مدیریت آمریکا به ایران تحمیل کرد.

وی ادامه داد: دشمن در ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و اقتصادی در حال مبارزه با ایران اسلامی است و حتی دارو را نیز از مردم دریغ کرده است اما ملت ایران 42 سال راست قامت مقابل استکبار جهانی ایستاده است. نه اسکتبار از اهداف خود دست می‌کشد و نه ما از آرمان‌های خود کوتاه می‌آییم و ما راه خود را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

سردار کرمی با اشاره به جنایت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: آمریکا تصور داشت با این اقدام جبهه مقاومت تضعیف شود اما همه دیدیم 80 میلیون ملت ایران و ده‌ها میلیون مردم سایر کشورها برای یک سرباز به خیابان آمده بودند و از خون این سردار دلاور اسلام هزاران سلیمانی رشد خواهد کرد.

وی با اشاره به اوج جنایت استکبار در غزه و بمباران زنان و کوکان بیان کرد: دیروز جوانان فلسطینی سنگ به سوی آنها پرتاب می‌کردند اما حالا با موشک پاسخ استکبار را می‌دهند و جبهه مقاومت اقتدار و خود را ثابت کرده و نشان می‌دهد نتیجه مقاومت و تسلیم نشدن پیروزی است.

سردار کرمی با اشاه به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: بنیان گذار انقلاب فرمودند همه در انتخابات شرکت کنند و حضور گسترده مردم خاری در چشم دشمنان است. مشکلات و بی‌تدبیری وجود دارد که ریشه در نبود روحیه جهادی در بخش اقتصادی است، با وجود این شرایط ملت باید با هدف لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری حضوری پرشور در انتخابات داشته و هم فرد اصلح را انتخاب کننند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه مردم فردی ولایی، انقلابی، خدمتگزار به مردم و دلسوز را برای اداره کشور انتخاب کنند، ادامه داد: در شوراهای شهر نیز مردم اصلح‌ترین فرد را اتخاب کنند و شرکت در انتخابات اقتداری برای ملت و نظام جمهوری اسلامی است و این خرمشهری دیگر است که توسط مردم فتح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت روز سوم خرداد برگزار می‌شد اما اکنون به دلیل شرایط کرونایی با حداقل حضور و با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری نیز بیشتر برنامه در فضای مجازی با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha