مشارکت 53 درصدی زنجانی‌ها در انتخابات 1400
کد خبر: 3978687
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

مشارکت 53 درصدی زنجانی‌ها در انتخابات 1400

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان از مشارکت 53 درصدی زنجانی‌ها در انتخابات 28 خرداد خبر داد و گفت: در مجموع ۴۳۵ هزار و ۵۹ نفر در استان زنجان آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند.

مشارکت 53 درصدی زنجانی‌ها در انتخابات 1400به گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، عصر امروز، 29 خردادماه در نشست خبری به منظور تشریح نتایج انتخابات 28 خردادماه از حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی قدردانی و اظهار کرد: مردم استان زنجان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در رویداد ملی و نماد مردم‌سالاری حماسه‌ دیگری آفریدند.

وی حضور مردم پای صندوق‌های رای را تقویت‌کننده اقتدار، عزت، سربلندی، همبستگی، اتحاد و توسعه هر چه بیشتر کشور خواند و گفت: مردم با حضور خود پاسخ قاطعی به همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و ایرانی اسلامی دادند و روز گذشته چشم‌های دنیا بار دیگر شاهد عزت ملت ایران بود.

این مسئول با اشاره به استقرار یک هزار و 63 شعبه اخذ رأی در استان زنجان تصریح کرد: در انتخابات روز گذشته در مجموع ۴۳۵ هزار و ۵۹ نفر در استان زنجان آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که نشان از مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز کرد: از کل آرای ماخوذه در استان زنجان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رای، محسن رضایی میرقائد ۴۵ هزار و ۶۷۱ رای ،عبدالناصر همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رای و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز ۱۷ هزار و ۴۲۶ رای کسب کردند.

وی با بیان اینکه در کنار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم در سطح استان زنجان برگزار شد، بیان کرد: در طول برگزاری انتخابات هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم.

مرادی با اشاره به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعلام کرد: در شهر زنجان، منصور مرادلو با ۱۱ هزار و ۵۱۷ رای، انیسه ابوبصیری با ۷۹۳۸ رای، مهدی طالب با ۷۵۷۷ رای، مجید ناصحی‌مقدم با ۷۳۴۱ رای، محمدکاظم مجتهدی با ۶۹۶۷ رای، اسحاق اسماعیلی با ۶۹۳۴ رای، حسین حمزه‌لوپاک با ۶۶۰۱ رای، سعید نجفی با ۶۵۰۳ رای و داوود حسنی با ۵۸۰۰ رای به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین علی اسماعیلی با ۵۷۴۵ رای، اکبر اوصالی با ۵۳۳۱ رای، جلال کرمی با ۵۱۷۴ رای، اسماعیل بیگدلی با ۵۱۴۳ رای، محمدجواد سروش‌مهر با ۴۸۳۷ رای و وحید الله‌ورن با ۴۶۸۱ رای به‌ عنوان اعضای علی‌البدل هستند.

انتهای پیام
captcha