نمایش اقتدار نظام با حضور باشکوه مردم در انتخابات
کد خبر: 3978979
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

نمایش اقتدار نظام با حضور باشکوه مردم در انتخابات

امام‌جمعه زنجان با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این حضور باشکوه بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

تیتربه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، شب گذشته، 30 خردادماه در دیدار کاروان زیر سایه خوردشید و خدام حرم مطهر رضوی اظهار کرد: کشور، دین و اعتقادات ما در زیر سایه حضور معنوی و پر برکت امام رئوف، امام رضا(ع) بوده و در طول تاریخ ملت بزرگ ایران از برکت وجودی این امام همام بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: نعمات فروانی به برکت وجود امام رضا (ع)‌  برای مشتاقان و ارداتمندان به دست آمده و بسیاری از گرفتاری‌ها نیز به برکت وجود ایشان از این ملت و کشور دفع شده است و اکنون نیز برای حل مشکلات به‌ویژه بیماری منحوس کرونا از این امام همام استعانت می‌طلبیم.

امام‌جمعه زنجان با خیرمقدم‌گویی به خادمان حرم رضوی برای حضور در دیار عاشقان اباعبدلله‌الحسین(ع) و پایتخت شور و شعور حسینی ابراز کرد: هر سال برکات حضور این کاروان در دهه کرامت در محیط‌‌های مختلف آثار و برکاتی داشته و مردم با اشتیاق فروان از این پیک خوش خبر استقبال می‌کنند و اشتیاق ملاقات و زیارت دارند.

وی بیان کرد: جمع زیادی از مردم مشتاق زیارت امام رضا(ع) هستند اما در طول دو سال گذشته به خاطر وجود ویروس منحوس کرونا محدودیت برای حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) ایجاد شده و امیدواریم به زودی این بیماری از دنیا ریشه‌کن شود و بتوانیم از فیوضات معنوی حرم‌های مطهر بهره‌مند شویم.

آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، افزود: انتخاب دولتی مردمی و قوی مقارن با میلاد امام رضا(ع) را به فال نیک می‌گیریم و از مردم برای حضور حماسی در انتخابات و پشتیبانی از نظام قدردانی می‌کنیم. این حضور باشکوه بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

جشن بزرگ ایام میلاد امام رضا(ع) در حسینیه شهدا و به میزبانی هیئت ثارالله، حضور در شهرستان ایجرود و روستاهای این شهرستان، حضور در شهر ارمغانخانه و دیدار با اهالی روستاهای منطقه قره‌پشتلو از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت در استان زنجان است.

انتهای پیام
captcha