پدر شهید «سید داود شبیری» آسمانی شد
کد خبر: 3984278
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

پدر شهید «سید داود شبیری» آسمانی شد

پدر شهید «سید داود شبیری» دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهید «سید داود شبیری» آسمانی شدبه گزارش ایکنا از زنجان، میرعلی‌النقی شبیری پدر شهید والامقام «سید داود شبیری» به دلیل کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر او صبح امروز، 24 تیرماه به خاک سپرده شد.

مداح شهید سید داود شبیری در دوم خرداد ماه سال ۱۳۴۵ در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. او از محبت پدر بزرگ که شخصیتی روحانی دارد و روضه‌خوان جدش امام حسین (ع) است بهره‌مند می‌شود. به دلیل صدای خوب اجرای مراسم شهدا و اعزام رزمندگان به جبهه‌ها را به عهده می‌گیرد.

این شهید والامقام در سال۱۳۶۲ در حالی که فقط ۱۷ سال سن داشت در کنار مردان بزرگ و با همت قدم در راهی بزرگ می‌گذارد و عازم جبهه‌های حق علیه باطل می‌شود. سید به عنوان مسئول تبلیغات گردان ولیعصر(عج) از لشکر علی بن‌ابیطالب در عملیات خیبر شرکت می‌کند، در همین عملیات از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان امدادی مشهد بستری می‌شود و به محض التیام یافتن زخمش دوباره به جبهه‌ها بازمی‌گردد. سرانجام در عملیات کربلای 8 در شلمچه به مقام شهادت نایل می‌شود.

سیدیوسف شبیری دیگر فرزند میرعلی‌اانقی است که از مداحان برجسته شهر زنجان به‌شمار می‌رود و افتخار مداحی در حسینیه اعظم زنجان را دارد.

انتهای پیام
captcha