جهاددانشگاهی؛ فرصتی برای استعدادیابی اشتغال جوانان
کد خبر: 3988407
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

جهاددانشگاهی؛ فرصتی برای استعدادیابی اشتغال جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی اشتغال جوانان را از اولویت‌های خود قرار داده است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد مزیت استعدادیابی اشغال به‌شمار می‌رود.

جهاددانشگاهی؛ فرصتی برای استعدادیابی اشتغال جوانانعلی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه طرح ملی شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان بین جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان اظهار کرد: جهاددانشگاهی زنجان یکی از ارگان‌هایی است که از دیرباز دغدغه اشتغال جوانان را به عنوان یکی از اولویت‌های خود قرار داده و در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان توانسته است راه را برای رشد و استعدادیابی جوانان فراهم کند، ابراز کرد: بی‌تردید حمایت از این ظرفیت می‌تواند یکی از اولویت‌های دستگاه‌های استان برای تحقق موضوع اشتغال جوانان باشد و معتقدیم برای اینکه این مسیر کوتاه‌تر شود، باید نسبت به تشکیل یک سمن در راستای شناسایی استعداد جوانان استان اقدام کرده تا این سمن بتواند جوانان مستعد را به سمت مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان سوق دهد.

این مسئول یادآور شد: بیشترین تعامل اداره‌کل ورزش و جوانان استان با جهاددانشگاهی زنجان مشتمل بر برگزاری دوره‌های مختلف در حوزه جوانان است و ارتباط‌گیری سمن‌ها با مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان می‌تواند دستاوردهای زیادی به همراه داشته و این تعامل می‌تواند منجر به آموزش و اشتغال‌زایی جوانان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه بحث استعدادیابی اشتغال پیش از این، در خصوص رشته‌های ورزشی متعدد انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به تنوع اقداماتی که در مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان وجود دارد، می‌تواند به عنوان یک مزیت برای ایجاد اشتغال جوانان به شمار رود.

وی جهاددانشگاهی را نهادی خوداتکا و امیدآفرین در عبور از موانع و دست‌یابی به دانش‌های پیشرفته در کشور خواند و گفت: این نهاد انقلابی می‌تواند در زمینه فرهنگ‌سازی علمی بین جامعه دانشگاهی نقش ارزنده‌ای ایفا کرده و تاثیرگزار باشد.

انتهای پیام
captcha