ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به زنجان
کد خبر: 3991153
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به زنجان

رئیس پلیس‌راه استان زنجان از ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به زنجان خبر داد و گفت: ناقضان محدودیت‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به زنجانمحمدعلی عظیمی، رئیس پلیس‌راه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح محدودیت ورود خودروی پلاک غیربومی از ساعت ۱۲ ظهر روز یک‌شنبه (۲۴ مردادماه) تا روز شنبه (۶ شهریورماه) در استان زنجان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان زنجان به خصوص اتوبان زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و ورودی شهرها مسدود شده است، تأکید کرد: ناقضان محدودیت تردد خودروهای پلاک غیربومی به استان زنجان، به مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به اینکه از ورود خودروهای پلاک غیربومی که قصد ورود به استان زنجان را دارند، ممانعت به عمل می‌آید و به مبدا عودت داده خواهند شد، تصریح کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی یادآور شد: بامداد امروز در کیلومتر 44 باندشمالی آزادراه زنجان ـ قزوین یک دستگاه پژو 206 به علت خواب‌آلودگی و خستگی راننده واژگون و از محور خارج شد که در اثر آن یک نفر فوت کرد. همچنین خروج از محور و واژگونی یک دستگاه تریلر در کیلومتر 61 باند جنوبی این آزادراه نیز منجر به فوت یک نفر شد.

انتهای پیام
captcha