اهدای 100 سکه برای آزادی زندانیان در زنجان
کد خبر: 3994220
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

اهدای 100 سکه برای آزادی زندانیان در زنجان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان از اهدای 100 سکه بهار آزادی برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد بر اساس وصیتنامه یک خیر خبر داد.

اهدای 100 سکه برای آزادی زندانیان در زنجانعلاءالدین کریمی،‌‌‌ مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بر اساس ‌وصیت‌نامه یک خیر مقرر شده با فروش ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی، تعدادی از زندانیان جرائم‌ مالی غیرعمد باید تا اربعین حسینی، آزاد شوند.

وی با شاره به اینکه این 100 سکه بیش از یک میلیارد تومان ارزش دارد، ابراز کرد: امیدواریم با اهدایی این خیر، بتوانیم بیش از ۲۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد و نیازمند مالی را از بند رها کنیم. البته بنابر وصیت این خیر مرحوم، کمک‌های وی به ستاد دیه و آزادی زندانیان غیرعمد، ادامه دارد.

کریمی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون، ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی در ستاد دیه استان، جمع‌آوری شده است، افزود: ۱۳۱ زندانی نیازمند مالی نیز، آزاد شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی ویژه محرم، تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: ستاد دیه استان با آغوش باز کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در راستای کمک به زندانیان نیازمند مالی را می‌پذیرد و همه تلاش خود را برای کاهش آلام زندانیان جرائم غیرعمد به‌کار می‌گیرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسمی از جمله مجالس ترحیم وجود ندارد، بیان کرد: افراد می‌توانند هزینه این مراسم را به آزادی زندانیان اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha