همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3995841
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان؛

همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» برگزار می‌شود

همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» با محوریت بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای و طب مکمل برای پیشگری، درمان و دوران نقاهت کرونا برگزار می‌شود.

همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان و همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی استان در روز 30 شهریورماه برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است.

این همایش با محوریت بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای و طب مکمل برای پیشگری، درمان و دوران نقاهت کرونا با ارائه کاربردی‌ترین فنون و برنامه‌های تغذیه‌ای، رژیمی و مزاجی، ارائه مهم‌ترین و اثربخش‌ترین متدها برای پیشگیری کرونا و افزایش ایمنی، ارائه برنامه‌های غذایی، دمنوش، رایحه درمانی و ... برای درمان و دوران نقاهت کرونا، مهم‌ترین نکات طب ایرانی تجربه‌محور و تحقیقات‌محور برای مراقبت پزشکی، واکسیناسیون و ارتقای سلامت و پرسش و پاسخ و مشاوره پزشکی برگزار خواهد شد.

این همایش که با سخنرانی متخصصان با تجربه و متبحر دانشگاهی ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در همایش به آدرس www.b۲n.ir/iraniteb مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha