برگزاری آزمون قرآنی 1455 در زنجان
کد خبر: 3996049
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

برگزاری آزمون قرآنی 1455 در زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح ملی قرآنی 1455 به همت شبکه قرآن سیما و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به اجرا درآمده است، گفت: آزمون نهایی از 12 تا 18 شهریورماه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون قرآنی 1455 در زنجانحجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح ملی قرآنی 1455 به همت شبکه قرآن سیما (گروه معارف) و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به اجرا درآمد که این طرح برای 70 روز یعنی 10 هفته 70 آیه قرآنی و هر هفته 7 آیه از ابتدای تیر تا اواسط شهریور ماه مشخص شده شده بود.

وی به اشاره به اینکه آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهیم از روز شنبه 12 شهریورماه آغاز شده و تا پنج شنبه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد، بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید به سامانه lms.telavat.com  مراجعه کنند.

این مسئول ابراز کرد: سوالات بخش مفاهیم شامل ۱۵ پرسش است که از میان ۷۰ سوالی که در طول ۷۰ روز اجرای طرح به اطلاع عموم رسیده به صورت قرعه انتخاب شده است؛ همچنین آزمون بخش حفظ نیز از متن ۷۰ آیه طرح شده و شامل ۱۵ سئوال می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تصریح کرد: افرادی که بتوانند به ۷۰ درصد سئوالات پاسخ صحیح  دهند به مرحله قرعه‌کشی راه خواهند یافت؛ جوایز این بخش شامل ۳۱۳ جایزه ۳ میلیون ریالی می‌شود، ضمن اینکه شرکت در این دو رشته برای عموم آزاد است و رده سنی خاصی ندارد، هر فرد می‌تواند در هر دو رشته شرکت کند.

وی یادآور شد: قرعه‌کشی آزمون نهایی رشته‌های حفظ و مفاهیم روز جمعه ۱۹ شهریور در برنامه اختتامیه طرح قرآنی به صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ برگزار می‌شود. نتایج قرعه‌کشی آزمون نهایی از طریق سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha