آمادگی 116 مسجد ماهنشان در طرح «مهرواره اوج»
کد خبر: 3998560
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

آمادگی 116 مسجد ماهنشان در طرح «مهرواره اوج»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: 116 مسجد ماهنشان در قالب مهرواره اوج برای حل مشکلات محله آماده‌سازی شده است.

آمادگی 116 مسجد ماهنشان در طرح «مهرواره اوج»به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان، 28 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «مهرواره اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این شهرستان آغاز شده است.

وی ابراز کرد: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است و ثبت نام روحانیون از 3 شهریور در شهرستان ماهنشان آغاز شده و تا 12 آبان نیز ادامه دارد. این طرح باعث قرارگیری گفتمان سازمان و عملیات‌های آن حول محور مسجد می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان  تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.

رحمانی اضافه کرد: در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک‌رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح ، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد . 116 مسجد ماهنشان در قالب مهرواره اوج برای حل مشکلات محله آماده‌سازی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان از ائمه جماعات محترم خواست تا با تولید کلیپ یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های خود در مسجد در گام اول این مهرواره با عنوان «لبیک» شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha