یادواره «شكوه ایثار» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4005439
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

یادواره «شكوه ایثار» در زنجان برگزار می‌شود

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر با عنوان «شكوه ایثار» در این استان با حضور معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

یادواره «شكوه ایثار» در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، لیلا رمضانی، دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر برنامه نهایی کمیته بانوان در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان است که این یادواره با عنوان«شکوه ایثار» با تجلیل از خواهران، مادران و همسران فداکار شهدا و زنان ایثارگر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ادای احترام به مقام شامخ شهدا، تصریح کرد :کمیته بانوان تمام سعی و تلاش خود را در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان کرده تا بتواند به شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده‌های آنان ادای دین کرده باشد.

رمضانی در ادامه با اشاره به زمان و مكان برگزاری یادواره مذكور بیان کرد: این یادواره روز 25 مهرماه سال جاری از ساعت 15 تا 18 عصر در محل مصلای خاتم‌النبیاء برگزار خواهد شد. معرفی الگوهای زنان برتر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف آن است.

این مسئول با بیان اینكه سخنران یادواره شکوه ایثار مینو اصلانی، معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح است، افزود: تجلیل از برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی، تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر با محوریت من برایت می‌سرایم و تجلیل از خانواده‌های شهدای زن و بانوان ایثارگر از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

رمضانی در پایان با اشاره به عملکرد 2 ساله کمیته بانوان کنگره 3535 شهید استان زنجان خاطرنشان کرد: این کمیته برنامه‌های خود را با محوریت فعالیت‌های هنری بنا کرد تا بتواند عموم مردم را به کنگره دعوت و آن‌ها را با زندگی شهدا آشنا کند که خوشبختانه نتیجه خوبی داشته و هنرمندان از آن استقبال کردند.

انتهای پیام
captcha