رئیس‌جمهور فردا به زنجان سفر می‌کند
کد خبر: 4014057
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

رئیس‌جمهور فردا به زنجان سفر می‌کند

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در ادامه سفر‌های استانی فردا، 27 آبان به زنجان سفر می‌کند و در این سفر ۷ وزیر و سه معاون، رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رئیسیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، 27 آبان‌ماه به استان زنجان سفر می‌کند و در این سفر ۷ وزیر و سه معاون، رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد. بازدید از طرح‌های صنعتی، حضور در جمع نخبگان، شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر خواهد بود.

در این سفر وزیر جهادکشاورزی در شهرستان خدابنده حضور خواهد داشت. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده در شهرستان‌های ابهر و خرمدره خواهد بود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان طارم سفر خواهد کرد. وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زنجان و سلطانیه حضور خواهد داشت. معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور به شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود سفر خواهد کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور نیز در این سفر رئیسی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha