دختر 7 ساله خدابنده‌ای با آموزش مجازی حافظ قرآن شد
کد خبر: 4015848
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

دختر 7 ساله خدابنده‌ای با آموزش مجازی حافظ قرآن شد

مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده گفت: دختر 7 ساله خدابنده‌ای حافظ کل قرآن شد و این سومین حافظ قرآن از طریق آموزش مجازی در این موسسه است.

مبینا عزیزی حافظ قرآن لیلا محمدی، مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مبینا عزیزی، دختر ۷ ساله از جامعه القرآن الکریم خدابنده در مدت کمتر از دوسال به صورت آموزش مجازی و نیمه‌حضوری حافظ کل قرآن شدند.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا مبینا عزیزی سومین حافظ کل قرآنی است که در فضای مجازی و آموزش آنلاین و تلفنی توانست حافظ کل قرآن شود. پیش از این هم محیا فیروزی و ملینا شریفیان با آموزش مجازی و حفظ تلفنی موفق به حفظ کل قرآن شدند.

این مسئول یادآور شد: مبینا از سن 3.5 سالگی وارد کلاس‌های آموزشی جامعه‌القرآن الکریم خدابنده شد، دوره‌های آموزشی آیات و احادیث و حفظ موضوعی به روش اشاره و روخوانی و روانخوانی را در این مرکز سپری کرد و بعد وارد مرحله فظ قرآن شد که به لطف خدا در مدت کمتر از دو سال توانست حافظ کل قرآن کریم شود.

مدیر جامعة‌القرآن الکریم خدابنده ابراز کرد: جامعه القرآن الکریم خدابنده در مدت ۱۶ سال فعالیت درخشان توانسته نزدیک به۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم تربیت کند و تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ در کشور ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha