اعلام برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در ایام فاطمیه
کد خبر: 4020785
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

اعلام برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در ایام فاطمیه

حسینیه اعظم زنجان برای ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سخنرانی به مدت پنج شب تدارک دیده است.

حسینیه اعظم زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حسینیه اعظم زنجان به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ویژه‌برنامه‌هایی را برای سوگواری و عزاداری در این ایام با همکاری هئیت مکتب الزهرا(س) تدارک دیده است که به مدت پنج شب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به اجرا درمی‌آید.

برنامه شب اول این ایام پنج‌شنبه، 25 آذرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام برگی و مرثیه‌سرایی حسن بیات و مهدی خادم ‌آذریان از ساعت 9 شب برگزار می‌شود.

سخنران شب دوم برنامه در روز جمعه، 26 آذرماه نیز حجت‌الاسلام برگی بوده و ولی‌الله کلامی، یوسف شبیری و فریبرز اسکندری به مدیحه‌سرایی می‌پردازند که این برنامه نیز از ساعت 9 شب آغاز می‌شود.

در شب سوم این برنامه که 27 آذر ماه برگزار می‌شود، سخنران آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بوده و غلامرضا عینی‌فرد، غلامرضا جعفری‌پور و جمال حبیبی به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

سخنران شب چهارم در روز یکشنبه 28 آذرماه برای اجری برنامه‌های ایام فاطمیه حجت‌الاسلام سید حسن مومنی است. این برنامه از ساعت 9 شب آغاز و با مرثیه‌سرایی علیرضا بیگدلی و علیرضا اسفندیاری ادامه می‌یابد.

برنامه شب پنجم ایام فاطمیه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی و مرثیه‌سرایی مهدی رسولی و نریمان پناهی از ساعت 9 شب دوشنبه، 29 آذرماه در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha