اعلام مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» زنجان
کد خبر: 4021169
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

اعلام مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 30 آذرماه فرصت دارند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

یارمحمدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 30 آذرماه فرصت دارند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا 16 سال، 16 تا 30 برگزار می‌شود، ابراز کرد: بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال از اقدامات ویژه این رقابت‌ها است.

این مسئول توجه ویژه به جلسات سنتی قرآن کریم را از دیگر بخش‌های این مسابقات خواند و گفت: تاکنون ۱۲۴ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان زنجان در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کردند و دعوت می‌کنیم تا همه علاقه‌مندان در آن حضور یابند.

یارمحمدی ابراز کرد: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن، مردم و کشف استعدادهای مردمی را از هدف‌های برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan  مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان ادامه داد: آزمون مرحله استانی رشته حفظ جزء ۳۰ پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود. این افراد برای شرکت در مسابقات باید در پروفایل خود از مسیر فعالیت‌های من وارد قسمت آزمون‌ها شده و با ورود به سامانه آموزش‌های الکترونیک نسبت به شرکت اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha