اعلام برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در دهه بصیرت
کد خبر: 4024317
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

اعلام برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در دهه بصیرت

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در مورد برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه بصیرت گفت: «بصیرت حماسه‌سی»، «بصیرت گونی» و پخش زنده مراسم 9 دی از مهترین برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، 7 دی‌ماه در جمع خبرنگاران در مورد برنامه‌های دهه بصیرت اظهار کرد: معاونت سیما در مستند گزارشی «بصیرت» در دو قسمت 40 دقیقه‌ای، ابعاد مختلف حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی  را بررسی خواهد کرد که این برنامه پس از خبر ساعت 20 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هشتم و نهم دی ماه از شبکه اشراق پخش می‌شود.

وی ابراز کرد: همچنین برنامه زنده «بصیرت حماسه‌سی» از ساعت 21 پنجشنبه شب با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی به تاثیرات این حرکت عظیم ملی خواهد پرداخت و سایر برنامه‌های روتین سیما مانند «زنجانا سلام»، «خانواده» و «گجه‌لر» هم به صورت ویژه به این موضوع می‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه اجتماع مردمی در حسینیه اعظم زنجان هم از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد، افزود: پخش سیما هم با اختصاص دو فیلم سینمایی، کلیپ و سرود، بیانات رهبری و مستندهای تامینی به استقبال یوم‌الله نهم دی می‌‎رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه معاونت صدای مرکز زنجان به منظور گرامیداشت این حماسه باشکوه ویژه برنامه‌هایی را آماده پخش کرده است، یادآور شد: «بصیرت گونی» عنوان برنامه‌ای است که به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه، به مدت 55 دقیقه با حضور صاحب نظران و تشکل‌های دانشجویی، ابعاد مختلف این حماسه تاریخی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به گزارش مردمی، گزیده بیانات رهبری و سرود اشاره کرد و بصیرت‌گونی از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه نهم دی‌ماه به‌مدت یک ساعت مهمان شنوندگان خواهد بود.

لطیفی ابراز کرد: مستندهای غبار فتنه و بصیرت، پوشش کامل برنامه اجتماع مردمی در حسینیه اعظم، در کنار 10 سرود، 2 ووکس پاپ، 70 اسلاید رادیو پیام و پرداخت در برنامه‌های روتین از سایر پیش‌بینی‌های معاونت صدا در گرامیداشت نهم دی‌ماه است.

این مسئول ادامه داد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید 2 گزارش خبری تبیینی و رویدادی، گزارش ویژه گردهمایی نهم دی‌ماه در حسینیه اعظم و 14 گزارش خبری شهرستان‌ها به استقبال این مناسبت‌ها خواهد رفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید قطعات کوتاه با موضوع بصیرت، اینفوگرافیک، پوستر، پخش زنده در فضای مجازی و پویش روز بصیرت و تولید اینفوگرافیک راجع به کلید واژه‌ها و سخنان رهبر فرزانه انقلاب پیرامون 9 دی، همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha