مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان در گرو اهتمام جدی به جهاد تبیین
کد خبر: 4049234
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
امام جمعه قیدار عنوان کرد

مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان در گرو اهتمام جدی به جهاد تبیین

امام جمعه قیدار گفت: باید از طریق برنامه‌های فرهنگی متعدد و جهاد تبیین با طوفان تهاجم فرهنگی دشمنان که اغلب جوانان و نسل جدید ما را نشانه گرفته است مقابله کنیم.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی امام جمعه شهر قیدار ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه که ما همه در سفره احسان شهدا هستیم، اظهار کرد: امروز همه ما باید سیره شهدا را در ابعاد مختلف سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یکی از نیازهای اصلی کشور برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی، تصریح کرد: اگر روزی این الگوها و نمادهای ایثار و از خود گذشتگی فراموش شوند حتما سیلی می‌خوریم.

این مسئول با اشاره به موضوع جهاد تبیین مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: باید از طریق برنامه‌های فرهنگی متعدد و جهاد تبیین با طوفان تهاجم فرهنگی دشمنان که اغلب جوانان و نسل جدید ما را نشانه گرفته است مقابله کنیم.

در ادامه فرماندار شهرستان خدابنده نیز با بیان اینکه شهدا مقام و جایگاه بالایی دارند، گفت: از مردم و مسئولان متدین شهرستان خدابنده انتظار بیشتری در اجرای برنامه فرهنگی و اعتقادی به خصوص با موضوع شهدای والامقام در سطح استان وجود دارد.

جواد تاراسی با تاکید بر این مطلب که شهدا خطوط و راه را برای ما روشن می‌کنند، تصریح کرد: مصوبات کارگروه ایثار و شهادت که از کارگروه‌های مهم در سطح شهرستان محسوب می‌شود باید به صورت جدی پیگیری شود.

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه بها دادن به شهدا باید در همه برنامه‌ها ساری و جاری باشد، ادامه داد: در مقابل عظمت شهدا ما کار بزرگی انجام ندادیم و کم‌ترین وظیفه ما در این زمینه این است که نگذاریم عظمت شهدا به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام
captcha