فعالیت ۳۸۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد در زنجان
کد خبر: 4056793
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

فعالیت ۳۸۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد در زنجان

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان از فعالیت ۳۸۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد در زنجان خبر داد.

کانون فرهنگی و هنری مساجد

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن اسلامی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در دیدار با جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با یادآوری اینکه فعالیت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در فضای زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد است، گفت: فعالیت کانون‌های مساجد در سه شبستان و ۱۲ رواق مختلف فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۸۲ باب کانون فرهنگی و هنری در سطح استان زنجان، اظهار کرد: از این تعداد کانون فرهنگی و هنری ۵۸ درصد روستایی و ۴۲ درصد شهری است.

این مسئول تصریح کرد: عمده‌ترین برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان در سال‌جاری حول محور تحکیم خانواده و دوره‌های آموزشی زوج‌های جوان، طرح ملی چهارمین دوره فهما و هر مسجد یک گروه سرود و یک گروه تئاتر خواهد بود.

به گفته اسلامی، تا افق ۱۴۰۴؛ در هر باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، یک گروه تئاتر و یک گروه سرود تشکیل می‌شود.

در ادامه این دیدار، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه آماده همکاری در قرارگاه‌های جهادی، علمی، ورزشی و آمورشی با کانون‌های مساجد هستیم، از اعلام آمادگی سپاه برای تشکیل گروه‌های سرود در مساجد خبر داد.

سردار ابوالفضل طهماسبی ادامه داد: امکانات همه نواحی و حوزه‌های سپاه و بسیج در راستای هم‌افزایی هر چه ببشتر بین دو دستگاه به کارگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب در زمینه آبادانی، ساخت مسکن و مدرسه و پیشگیری از اعتیاد وارد میدان شده است، افزود: ۵۷ سالن ورزشی در اختیار ما قرار دارد که کانون‌های مساجد می‌توانند از ظرفیت آن استفاده کنند. همچنین در حوزه علمی نیز کانون‌های مساجد می‌توانند از مجموعه فرهنگی رزمندگان ثارالله و کتب درسی این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha