برنامه‌های فرهنگی بر اساس ذائقه جوانان طراحی شود
کد خبر: 4057110
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

برنامه‌های فرهنگی بر اساس ذائقه جوانان طراحی شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تهیه برنامه و محتوای فرهنگی برای هر طیفی از جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس ذائقه جوانان طراحی شود.

سهندی

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان صبح امروز در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان، تهیه برنامه و محتوای فرهنگی برای هر طیفی از جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس ذائقه جوانان طراحی شود.

وی با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی کانون‌های مساجد و بسیج در حل آسیب‌های اجتماعی محلات، اظهار کرد: جنس آسیب‌های اجتماعی در محلات متفاوت است، به همین خاطر می‌توانیم تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی را با هم‌افزایی کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج بررسی و حل کنیم.

این مسئول با یادآوری اینکه در شرایط کنونی یکی از ضرورت‌ها، مدیریت بهینه منابع در این مراکز است، خاطرنشان کرد: اجرای ۶۰۰ برنامه با رویکرد تحقق محله‌های اسلامی، از برنامه‌های امسال توسط سپاه ناحیه است.

وی با ابراز تاسف از موازی‌کاری در برخی از امور، متذکر شد: متاسفانه با موازی‌کاری ظرفیت‌ها را از بین برده‌ایم؛ این در حالی است که در حوزه فرهنگی و اجتماعی منابع و ظرفیت‌های بالایی داریم ولی به جهت موازی‌کاری این ظرفیت‌ها را از بین برده‌ایم.

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان نیز در این دیدار به اجرای طرح نشاط و تعالی مسجدی در ۹ محور اشاره کرد و گفت: چشم‌انداز ۱۴۰۴ در کانون های مساجد تشکیل یک گروه سرود و یک گروه تئاتر در هر مسجد خواهد بود.

محسن اسلامی با اشاره به برنامه‌های اصلی کانون‌های مساجد استان زنجان در سال جاری، یادآور شد: این برنامه‌ها با محوریت تحکیم بنیان خانواده بوده و در همین راستا دوره‌های آموزشی زوج‌های جوان با آموزش هر ماه ۲۰ زوج اجرا خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های این کانون را هم‌افزایی ارکان مسجد در پیشبرد اهداف دانست و افزود: در راستای استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج آماده انعقاد قرارداد هستیم.

انتهای پیام
captcha