اقناع افکار عمومی لازمه همراه کردن مردم در طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها
کد خبر: 4057123
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

اقناع افکار عمومی لازمه همراه کردن مردم در طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها

فرماندار ابهر گفت: در جهت اجرای هر چه بهتر طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها علاوه بر مقامات کشوری باید مسئولان شهرستانی نیز اطلاع‌رسانی لازم را برای اقناع افکار عمومی داشته باشند.

طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها

به گزارش ایکنا از زنجان، احمد ذوالقدر فرماندار ابهر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با اشاره به اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها در کشور، اظهار کرد: سود اجرای این طرح نصیب مردم خواهد شد‌

وی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در اجرای این طرح، اضافه کرد: در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح علاوه بر مقامات کشوری باید مسئولان شهرستانی نیز اطلاع‌رسانی لازم را برای اقناع افکار عمومی داشته باشند.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید خود نیز اشرافیت کامل در خصوص نحوه اجرای طرح داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی مردم باشند، ادامه داد: آماده پاسخگویی به ابهامات در این حوزه هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر اهمیت اجرای طرح برای مردم روشن شود قطعا همکاری لازم را با اجرای طرح خواهند داشت، ادامه داد: از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح به ویژه در حوزه نان می‌توان به جلوگیری از قاچاق اشاره کرد.

وی با اشاره به ضرورت تداوم نظارت بر بازار در این روزهای حساس برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی، اضافه کرد: مهم‌ترین ثمره این بازدیدها علاوه بر پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی آرامش خاطر مردم است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شش گروه بازرسی در سطح شهرستان فعال هستند که صورت مستمر نسبت به پایش بازار اقدام می‌کنند، گفت: طی بازرسی‌های انجام شده پنج انبار بزرگ احتکار در شهرستان کشف و ضبط و کالاها بلافاصله بین شهروندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha