منافع حاصل از عادلانه‌سازی یارانه‌ها نصیب مصرف‌کنندگان می‌شود
کد خبر: 4057168
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

منافع حاصل از عادلانه‌سازی یارانه‌ها نصیب مصرف‌کنندگان می‌شود

امام‌ جمعه ابهر گفت: اگر دولت آن طوری که قول داده طرح هدفمندی واقعی یارانه‌ها و عادلانه‌سازی آن را اجرا کند، برکات زیادی برای کشور و مردم خواهد داشت که این برکات در وهله اول نصیب مردم خواهد شد.

هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به این موضوع که متاسفانه دولت سیزدهم میراث‌دار یک اقتصاد مریض است، اظهار کرد: دولت‌های قبلی بنا به دلایل مختلفی همچون جنگ، تحریم و غیره دست به اصلاحات اقتصادی نزدند که همین امر سبب تداوم رویه‌های غلط اقتصادی شد.

این مسئول با اشاده به کینه‌توزی‌های دشمنان علیه کشورمان که همواره وجود داشته است، متذکر شد: با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها دشمنان خارجی که هیچ‌گاه راضی به موفقیت دولت و نظام نیستند نیز با سودجویان همراه و هم صدا شده‌اند.

وی  با اشاره به این موضوع که بسیاری از افراد در کشور ما کاسب یارانه‌های پنهان دولتی هستند، گفت: متاسفانه امروز تنها آنهایی که در داخل کشور از ناحیه یارانه‌های پنهان منافعی می‌برند، مشغول وارد کردن هجمه به طرح هدف‌مندی یارانه‌ها هستند.

امام جمعه ابهر با اشاره به مهم‌ترین مزیت این طرح، ، تصریح کرد: اگر دولت آن طوری که قول داده طرح هدفمندی واقعی یارانه‌ها و عادلانه‌سازی آن را اجرا کند برکات زیادی برای کشور و مردم خواهد داشت که این برکات در وهله اول نصیب مردم خواهد شد.

این‌مسئول با اشاره به خرید بی‌رویه برخی از اجناس توسط عده‌ای، متذکر شد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که نه قحطی در کار خواهد بود و نه کمبود پس نگران چیزی نباشند و از خرید بی‌رویه و خارج از نیاز کالاها خودداری کنند.

امام جمعه با اشاره به اهتمام‌جدی دولت در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: برای آرامش خاطر مردم دولت قول داده هر گونه اشکال احتمالی در طرح هدف‌مندی یارانه‌ها را اصلاح و از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام
captcha