رسانه‌ها دستاورد‌های نظام را به خوبی تبیین کنند
کد خبر: 4057303
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

رسانه‌ها دستاورد‌های نظام را به خوبی تبیین کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رسانه‌ها دستاوردهای نظام را به خوبی تبیین کنند و نشان دهند چه اقدامات بزرگی در این نظام انجام شده است.

امرالله حسنی

به گزارش ایکنا از زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در جمع فعالان رسانه‌های استان، گفت: یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه شود موضوع امیدافزایی در بین مردم است و باید دستاوردهای نظام توسط رسانه‌ها به خوبی تبیین شود.

با بیان اینکه در راستای ارزش گذاشتن به اهداف انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه شود موضوع امیدافزایی در بین مردم است، اظهار کرد: همه باید در راستای مقابله با دشمنان با هم باشیم.

وی به نقش رسانه‌ها در تمدن اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید در انتشار جریانات واقعی خبر استان و کشور و بزنگاه‌ها خود را به خوبی نشان دهند؛ اخباری که مصادره می‌شود در راستای امیدافزایی باشد و اینکه داشته‌های نظام و بیان و تبیین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری بر امر تبیین داشته‌های نظام تاکید دارند و این امر تاکید دارند که اگر دستاوردهای نظام توسط رسانه‌ها تبیین نشود دشمن وارد می‌شود.

انتهای پیام
captcha