دانش‌آموزان، معلمان خود را الگو قرار می‌دهند
کد خبر: 4057718
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

دانش‌آموزان، معلمان خود را الگو قرار می‌دهند

فرماندار زنجان گفت: معلمان در هر سرزمینی نقش اساسی و کلیدی تربیت نسل آینده را بر عهده دارند. معمولا دانش‌آموزان، معلمان خود را الگوی خود قرار می‌دهند و به سبک زندگی، رفتار، گفتار و سبک تدریس معلم دقیق می‌شوند و می‌کوشند تا مثل آنها زندگی کنند.

معلم

به گزارش ایکنا از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان، ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان زنجان که در محل سالن اجتماعات حسینیه اعظم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت توجه به پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در سال‌های گذشته عمدتا به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شد، اما اعتقادم بر این است که در کنار تجلیل لسانی باید در عمل هم قدردان زحمات معلمان باشیم.

وی ادامه داد: معلمان در هر سرزمینی نقش اساسی و کلیدی تربیت نسل آینده را بر عهده دارند. معمولا دانش‌آموزان، معلمان خود را الگوی خود قرار می‌دهند و به سبک زندگی، رفتار، گفتار و سبک تدریس معلم دقیق می‌شوند و می‌کوشند تا مثل آنها زندگی کنند.

این مسئول ادامه داد: بنابر این هنر معلم این است که علم‌آموزی و دانش‌آموزی خود را با مهر و محبت توام کند. قدر و منزلت معلمان با همه تلاش‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت در جامعه انجام می دهند، قابل جبران نبوده، زحمات این قشر از جامعه با هیچ چیز مادی قابل مقایسه نیست، بنابراین آنی و لحظه‌ای از معلمان غافل نیستیم.

انتهای پیام
captcha