تالیف کتاب هدفمند و نافع باشد
کد خبر: 4057947
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

تالیف کتاب هدفمند و نافع باشد

امام جمعه خرم‌دره گفت: چون نیاز جامعه به خواندن کتاب‌های نافع است، پس برای تحقق این موضوع کتاب‌ها باید هدفمند و نافع باشند.

تالیف کتاب

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور امام جمعه خرم‌دره ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب خرم‌دره سرزمین نغمه و زخمه، با تاکید بر نیاز جامعه به خواندن کتاب‌های نافع، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع نیز کتاب‌ها باید هدفمند و نافع باشند تا مردم بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و نشر طی سالیان اخیر، اظهار کرد: ایشان اخیرا تاکید کرده‌اند کتاب‌های درسی مدارس باید هدفمند شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از کتاب‌های نافع و ارزنده جهان اسلام نهج‌البلاغه است، بیان کرد: این کتاب به حدی نافع و زیبا است که بسیاری از مطالعه‌کنندگان آن به اسلام روی آورده‌اند که این امر بیان‌گر این است امیرمومنان (ع) امیر بیان نیز هستند و نهج‌البلاغه نیز غیر از اینکه یک بیان باشد یک هنر است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به جایگاه کتاب و کتاب‌خوانی در ارتقا دانش و آگاهی افراد جامعه، متذکر شد: افزایش آگاهی در دین مبین اسلام نیز مورد توجه قرار گرفته تا جایی که در قرآن بر مسلمانان تاکید شده راهی را که نمی‌دانند و به آن علم ندارند، نروند.

به گزارش ایکنا، بعد از کتاب «خرم‌دره، پنجره سبز تاریخ»، کتاب خرم‌دره سرزمین نغمه و زخمه دومین اثر تاریخی ناصر حسین‌خانی نویسنده خرم‌دره‌ای است.

انتهای پیام
captcha