برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری در حوزه معرفتی و دینی در ابهر
کد خبر: 4058165
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاری در حوزه معرفتی و دینی در ابهر

با همت دفتر امام جمعه ابهر و هم‌افزایی دیگر نهادهای آموزشی، فرهنگی و اجرایی نخستین کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در حوزه‌های معرفتی و دینی در شهرستان ابهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی خبرنگاری

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر ظهر امروز در حاشیه برگزاری اولین دوره خبرنویسی در حوزه معرفتی و دینی ابهر، اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه‌های جبهه استکبار ناامید کردن مردم از مسیر عزت‌مندانه انقلاب، کوچک شمردن افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحریف بنیان‌های فکری و عقیدتی انقلاب است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: یکی از رهبردی‌ترین برنامه‌ها جهت خنثی‌سازی این توطئه‌ها، جهاد تبیین و تربیت نیروهای انقلابی جهت روایت‌گری درست دستاوردهای انقلاب است، تحریف را بسیار بدتر از تحریم دانسته و افزود: با سازگاری و مقاومت می‌توان زندگی را به جلو برد اما تحریف هر روز بر دامنه مشکلات خواهد افزود و ابعاد تازه‌ای را پیش پای دلسوزان انقلاب خواهد گشود.

حجت‌الاسلام مرادپور ادامه داد: نیاز امروز جامعه و نظام ما ورود تخصصی به عرصه رسانه و استفاده مطلوب و کارآمد از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است لذا تربیت و آموزش نیروهای انقلابی در حوزه اطلاع‌رسانی، تولید رسانه‌ای، حمایت و باز کردن میدان برای ورود جریان‌های انقلاب باید فراهم شود.

انتهای پیام
captcha