اجازه نمی‌دهیم متخلفان با احتکار بازار را دچار هیجان کنند
کد خبر: 4058383
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

اجازه نمی‌دهیم متخلفان با احتکار بازار را دچار هیجان کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به خاطر حساسیتی که در این روزها حاکم است قطعاً اجازه نمی‌دهیم برخی متخلفان و سودجویان با احتکار آرد و روغن و سایر اقلام ضروری، بازار را دچار هیجان کنند.

احتکار

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان طارم موفق شدند که احتکار کیسه‌های آرد را در یکی نقاط این شهرستان کشف کنند.

وی افزود: به خاطر حساسیتی که در این روزها حاکم است قطعاً اجازه نمی‌دهیم برخی متخلفان و سودجویان با احتکار آرد و روغن و سایر اقلام ضروری، بازار را دچار هیجان کنند.

وی در ادامه به کشف کالاهای اساسی در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: یک انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان طارم کشف شد؛ در این احتکار 22 تن شکر، شش تن قند، 800 کیلوگرم برنج، 500 کیلوگرم نخ پلاستیک کشاورزی و چندین تن روغن کشف شد؛ در این پرونده یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه از کشف 10 تن آرد قاچاق در سلطانیه خبر داد و افزود: در اجرای طرح مبارزه با پدیده قاچاق، عوامل پلیس امنیت عمومی سلطانیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و نهایتا 10 تن آرد قاچاق را کشف کردند.

انتهای پیام
captcha