آزادسازی خرمشهر یک تفکر ملی برای حفاظت از ارزش‌های ملی بود
کد خبر: 4058616
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

آزادسازی خرمشهر یک تفکر ملی برای حفاظت از ارزش‌های ملی بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اینکه آزادسازی خرمشهر یک تفکر ملی برای حفاظت از ارزش‌های ملی بود، ادامه داد: امروز باید از این تفکر بهره‌مند شده و آن را در ابعاد و عرصه‌های مختلف به کار گیریم.

آزادسازی خرمشهر

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: تاریخ نشان داده است هر گاه مقاومتی در کار بوده، نتیجه آن آزادی از اسارت بوده است، هر چند این آزادی، هزینه‌های زیادی دارد.

وی با یادآوری اینکه آزادسازی خرمشهر یک تفکر ملی برای حفاظت از ارزش‌های ملی بود، ادامه داد: امروز باید از این تفکر بهره‌مند شده و آن را در ابعاد و عرصه‌های مختلف به کار گیریم؛ چرا که تاریخ نشان داده است که هر جا مقاومت پیشه کردیم، همواره نتیجه‌بخش بوده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب جامعه در حوزه ورزش‌های همگانی، اظهار کرد: امروز سبک زندگی آحاد مختلف جامعه باعث شده است تا فقر حرکتی گریبان‌گیر اکثر افراد جامعه شود، از این رو انتظار داریم متولیان امر در این خصوص برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، دو سال شرایط کرونای را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: خوشبختانه نمود واقعی و عینی این مقاومت را می‌توان در دوران کرونا مشاهده کرد که خوشبختانه این مقاومت بعد از دو سال به نتیجه رسیده و آحاد جامعه کم‌کم به زندگی عادی خود بازگشته‌اند، هر چند هزینه آن را نیز با از دست دادن عده کثیری از هم‌وطنان‌مان دادیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید بیش از هر زمان دیگری به سلامت خانواده‌ها بها دهیم، خاطرنشان کرد: نقطه آغازین این سلامت، ورزش است، به همین خاطر خانواده‌ها باید به بر بهانه‌ای به سمت ورزش سوق داده شوند.

انتهای پیام
captcha