۳۱۳ یار امام زمان (عج) خداوند را با چشم دل مشاهده کرده‌اند
کد خبر: 4060100
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

۳۱۳ یار امام زمان (عج) خداوند را با چشم دل مشاهده کرده‌اند

معاون علمی و پژوهشی پایگاه شهید تجلی زنجان گفت: وقتی خدای بزرگ وعده منجی را با حضور ۳۱۳ یارش می‌دهد، آنانی را می‌فرماید که خداوند را با چشم دل مشاهده کرده‌اند، آنانی که در خودباوری از هر بعد به اعلاترین درجات رسیده‌اند، آنانی که سرسپرده و تابع امر ولی زمانه خویش هستند.

امام زمان (عج)

سعید مجتبی‌زاده، معاون علمی و پژوهشی پایگاه شهید تجلی زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تحولات سیاسی منطقه، اظهار کرد: با نگاهی به عملکرد اندیشکده‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از جمله بنیاد یهودی امور امنیت ملی موسوم به جینسا (JINSA)، ملاحظه می‌شود، آن‌ها مدتی است که در کشورهای خاورمیانه، خصوصاً شیعه‌نشین، به دنبال افراد تاثیرگذار و نیروهای مقاومت اسلامی هستند و ترورهایی نیز در همین راستا انجام داده‌اند.

وی با اشاره به یکی مقالاتی که این اندیشکده یهودی چاپ کرده، افزود: وقتی یک ژنرال ایرانی شیعه به نام قاسم سلیمانی می‌تواند ارتشی نیمه‌سری و نیمه‌نظامی چریک را در سطح خاورمیانه آماده‌سازی و تا آمریکای جنوبی و آفریقا گسترش دهد که هیچ ارتشی در سطح جهانی تاب مقابله با آن را نداشته باشد، یا وقتی بهترین ارتش‌های جهان همچون ارتش آمریکا و اسرائیل می‌دانند که اگر مقابل آن‌ها قرار گیرند، به سمت نبرد فرسایشی پیش می‌روند و در نهایت درمانده و خسته شده و یا باید آتش‌بس استراتژیک اعلام کرده و یا شکست مذبوحانه را پذیرا باشند، می‌توان گفت اگر در سطح جهانی فقط ۱٠٠ نفر و نه ۳۱۳ نفر، از این چنین افرادی گرد هم آیند، می‌تواند به راحتی می‌توانند رهبری و حکومت تمام دنیا را دست گیرند.

این مسئول با اشاره به دیگر بخش‌های این مقاله، ادامه داد: در زمانی که داعش به کردستان عراق یورش برد، این منطقه ۹٠ هزار نیرو و انواع سلاح‌های سبک، نیمه‌سنگین و سنگین را در اختیار داشت که در عرض تنها چند ساعت شکست خورد و به ناچار در آخرین لحظات سقوط، دست به دامان سردار ایرانی حاج قاسم سلیمانی شدند. او فقط با ۴٠ نیرو برای مقابله با اشغالگران داعشی وارد منطقه شد.

مجتبی‌زاده با اشاره به صحبت‌های مسعود بارزانی، سرکرده کردهای عراق در این رابطه، تصریح کرد: وقتی او و چهل نیرویش را دیدم، پاهایم سست شده بود و گفتم: فقط همین چند نفر؟! اما وقتی خبر حضور حاج قاسم به گوش داعشی‌ها رسید، در نهایت ناباوری دیدیم که با تنها شنیدن خبر حضور حاج قاسم، چند کیلومتر عقب نشینی استراتژیک کردند.البته این چهل نفر، هر کدام متخصص یک قسمت حائز اهمیّت در امور تاکتیکی و نظامی شامل بخش‌های طراح جنگ‌های درون‌شهری، طراح جنگ‌های چریکی و شبانه، طراح جنگ‌های نامنظم، حفاظت اطلاعات، خمپاره‌انداز، بی‌سیم‌چی، نقشه‌خوان، و خط‌شکن و ... بودند.

معاون علمی و پژوهشی پایگاه شهید تجلی زنجان یادآور شد: وقتی خدای بزرگ وعده‌ی منجی را با حضور ۳۱۳ یارش می‌دهد، آنانی را می‌فرماید که خداوند را با چشم دل مشاهده کرده‌اند، آنانی که در خودباوری از هر بُعد به اعلاترین درجات رسیده‌اند، آنانی که سرسپرده و تابع امر ولی زمانه خویش هستند.

انتهای پیام
captcha