برپایی دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به‌مناسبت سالگرد رحلت امام(ره)
کد خبر: 4061787
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

برپایی دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به‌مناسبت سالگرد رحلت امام(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برپایی دسته عزاداری به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

حسینیه اعظم زنجان

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مراسم سخنرانی و عزاداری به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو سالی که ویروس کرونا بر جامعه سایه انداخته بود از اجرای برنامه‌های تجمعی محروم بوده‌ایم، افزود: در حال حاضر با بهبود وضعیت، مراسم گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

ناصر افزود: شنبه، 14 خردادماه همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، جمعی از بسیجیان و اعضای هیئت‌های مذهبی استان زنجان با همراهی جمع کثیری از مردم به عزاداری در قالب دسته‌های عزاداری خواهند پرداخت.

این مسئول با بیان اینکه مراسم مختلفی در راستای گرامیداشت ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در دو سال گذشته که درگیر ویروس کرونا بودیم، در برگزاری مراسم ملی مذهبی از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها استفاده شد. ولی امسال شرایط تغییر کرده است و مراسم پیش رو در سه بخش اجرا می‌شود که یکی از این بخش‌ها برنامه‌های مرتبط با فضای مجازی است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: در خصوص تبلیغات نیز شورای تبلیغات اسلامی استان زنجان در نقاط مختلف شهر با موضوع تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مراسم بنر نصب کرده است. همچنین ادارات، مساجد، تشکل‌های مردمی و مجموعه‌هایی که به آنها ابلاغ شده، قدم‌هایی برداشتند که شهر و استان رنگ و بوی مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) گیرد.

ناصر افزود: دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به مناسبت سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰ صبح از حسینه اعظم به سمت امامزاده سیدابراهیم حرکت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: ساعت ۱۸ روز شنبه نیز مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام عالی از اساتید برجسته کشوری و مداحی حاج ولی‌الله کلامی و سیدیوسف شبیری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha