زیر سؤال بردن انقلاب مهم‌ترین هدف تحریف‌کنندگان شخصیت امام راحل است
کد خبر: 4061907
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

زیر سؤال بردن انقلاب مهم‌ترین هدف تحریف‌کنندگان شخصیت امام راحل است

امام جمعه سلطانیه گفت: کسانی که شخصیت امام راحل را تحریف می‌کنند، هدف‌شان زیر سئوال بردن نظام اسلامی و روش مدیریتی امام‌گونه مقام معظم رهبری است.

تحریف‌کنندگان شخصیت امام راحل

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با بیان اینکه ایام ارتحال امام خمینی (ره) یکی از دوران حساس تاریخ انقلاب است، اظهار کرد: یکی از نقاط مهم ۱۴ خرداد سال ۶۸ انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری است که حقیقتاً انتخاب ایشان به عنوان رهبری، خلاء امام راحل را جبران و موجب تسکین قلوب امت داغ‌دار و مایع یأس دشمنان شد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین شخصیت امام راحل در سطح جهان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۳۳ سال است که شخصیت امام (ره) را تبیین کرده و با تشریح مکتب امام (ره)، از تحریف شخصیت و اندیشه ایشان جلوگیری کرده‌‌اند، بنابراین تبیین شخصیت امام (ره) و مقام معظم رهبری، یکی از موضوعاتی است که در جهاد تبیین باید به آن توجه ویژه داشت.

این کارشناس دینی با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره شخصیت مقام معظم رهبری از جمله اینکه شما در بین متعهدان به اسلام همچون خورشید، روشنی می‌دهید، افزود: کسانی که شخصیت امام (ره) را تحریف می‌کنند، هدف‌شان ایجاد انحراف در اصول انقلاب خصوصاً مقاومت و استکبارستیزی و زیر سئوال بردن نظام اسلامی و روش مدیریتی امام‌گونه مقام معظم رهبری است.

حسینی‌نسب با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) از چهره‌های تاریخ ساز بود، اضافه کرد: امام راحل رهبری مدبر، شجاع، متفکر، آگاه به زمان و مسائل جهانی بود که با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و بدیع، بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ معاصر را هدایت کرد، انقلابی که در عصر کنونی سرمنشا بسیاری از تحولات در جهان است.

انتهای پیام
captcha