کتاب‌های مرتبط با علوم قرآنی در کتابخانه‌های زنجان گنجانده شود
کد خبر: 4062565
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

کتاب‌های مرتبط با علوم قرآنی در کتابخانه‌های زنجان گنجانده شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار حائز اهمیت است و مسئولان امر به تهیه کتاب‌های مرتبط با علوم قرآنی در کتابخانه‌ها نیز باید توجه کنند.

کتابخانه

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، صبح امروز در بازدید از کتابخانه عمومی شهید بهشتی آب‌بر، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیر تخصیص بودجه لازم در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به استان زنجان است و با تخصیص بودجه لازم شاهد افتتاح هر چه سریع‌تر کتابخانه عمومی در شهر آببر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی کتاب‌رسان سیار در شهرستان طارم یک حرکت خوب و ارزشمند است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جهت همکاری با کتابخانه‌های عمومی شهرستان در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نقاط روستایی آماده است.

این مسئول یادآور شد: ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار حائز اهمیت است و مسئولان امر به تهیه کتاب‌های مرتبط با علوم قرآنی در کتابخانه‌ها نیز باید توجه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به ضرورت استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت: کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه مردمی، فرهنگی و هنری در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی حائز اهمیت است.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه مردمی و فرهنگی و هنری در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم در بین عموم مردم شد.

انتهای پیام
captcha