تمدید مهلت شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در زنجان
کد خبر: 4064916
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

تمدید مهلت شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در زنجان

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مهلت شرکت در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‎‌کریم تمدید شد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی‌تبریزی معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بیش از ۵۵۰ نفر تاکنون در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در سطح استان در ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به رشته‌های آوایی قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰ ، ۱۰ و ۵ جزء قرآن‌کریم، اذان، دعاخوانی و هم‌خوانی و هم‌سرایی می‌توانند تا پایان روز۳۰ خردادماه به سایت مسابقات برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام رشته‌های تفسیر قرآن‌کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه نیز تا پایان روز ۱۰ تیرماه تمدید شده است، افزود: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.Quraniran.ir می‌توانند در رشته مورد علاقه ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه تاکنون در مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان بیش از ۵۵۰ نفر در رشته‌های مختلف، ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: جامعه قرآنی زنجان استعداد و توانمندی بسیار خوبی دارد و باید با تمام توان در مهم‌ترین رویداد قرآنی کشور حضور پیدا کند.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با تمدید زمان ثبت‌نام و مهلت باقی مانده، اطلاع‌رسانی شایسته از طرف همه افراد و فعالان جامعه قرآنی استان صورت گیرد تا شاهد افزایش قابل توجه در تعداد و نفرات شرکت‌کننده در این مسابقات باشیم.

انتهای پیام
captcha