خودباوری و خودشناسی از مصادیق اصلی ایمان است
کد خبر: 4066903
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

خودباوری و خودشناسی از مصادیق اصلی ایمان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مصادیق اصلی ایمان ما بحث خودباوری و خودشناسی و به طور کلی عزتمندی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، شامگاه روز گذشته، ۵ تیرماه، در آیین افتتاح نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) در زنجان، با بیان اینکه امروز مساجد در جامعه پیشران مبارزه با جریان ظلم و استبداد هستند، اظهار کرد: فعالیت در حوزه مساجد و انجام اقداماتی در این حوزه موجب تضمین آینده بچه‌های مساجد خواهد شد.

وی افزود: در مساجد به ویژه در زمینه فرهنگ و هنر در مساجد کم‌ و کاستی‌هایی وجود دارد که البته شکل‌گیری برنامه‌های منسجمی در این زمینه موجب خوشحالی است و امیدواریم ما نیز بر اساس بضاعت خود در این زمینه سهم داشته‌باشیم.

این مسئول با اشاره به عدالت فرهنگی تصریح کرد: متاسفانه عدالت فرهنگی و هنری به مناطق دور دست ما نرسیده است و با وجود اینکه در مسجد کارهای بزرگی انجام می‌شود ولی به دلایل فنی و به لحاظ هنری ضعیف هستند و این اقدامات کمکی به تربیت استعدادهای این حوزه است.

حسنی ادامه داد: آینده جهان و منجی جهان بعدی ایمان است و یکی از مصادیق اصلی ایمان ما بحث خودباوری و خودشناسی و به طور کلی عزتمندی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در نسل امروز خلائی در زمینه عدم خودباوری وجود دارد و به نظر من این کارهایی که شروع شده است به ویژه در حوزه تئاتر می‌تواند این خلا را جبران کند.

به گزارش ایکنا، نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) به همت حوزه هنری استان زنجان و با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر جشنواره تئاتر فجر سال جاری، اساتید و پیشکسوتان عرصه تئاتر حسین فدائی‌حسین و محمدرضا آزاد، مسئولین استانی و همچنین  نمایندگانی از استان‌های قزوین، مرکزی و همدان و ۳۵ مربی گروه تئاتر بچه‌های مسجد از استان‌های همجوار و زنجان به مدت ۳ روز از عصر شنبه ۴ لغایت ۶ تیرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه شهید باکری فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام
captcha