برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در خرم‌دره
کد خبر: 4067665
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در خرم‌دره

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره، از برگزاری کلاس‌های قرآنی حفظ، روخوانی، روان‌خوانی و تجوید در برنامه‌های اوقات فراغت در خرم‌دره خبر داد.

کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم

مهدی مرادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی در فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: بی‌تفاوتی یا بی‌توجهی والدین نسبت به اوقات فراغت فرزندان خود می‌تواند آسیب‌ها و انحرافاتی به دنبال داشته باشد که در نهایت، فرزندان قربانی این آسیب‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ظهور خلاقیت‌ها و شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان است، ادامه داد: اگر والدین برنامه‌ریزی درست و مناسبی برای این ایام داشته باشند، این فرصت می‌تواند بستر مناسب شکل‌گیری شخصیت شغلی یا هنری فرزندان و شکوفایی استعدادآنان باشد.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های اوقات فراغت در خرم‌دره اشاره و یادآور شد: این دوره‌ها شامل دوره عکاسی مقدماتی و پیشرفته، دوره قصه‌های قرآنی، دوره گروه‌نوازی، آموزش حفظ قرآن، دوره بازیگری مقدماتی و دوره مهارت دست‌ورزی با تکنیک نقاشی ویژه کودکان ۴ تا ۶ سال است.

مرادی تصریح کرد: دوره‌های انیمیشن و هنرهای دیجیتال، دوره خوشنویسی مقدماتی، متوسط، خوش، عالی، ممتاز و تحریری، دوره نقاشی، دوره گویندگی و فن بیان، آموزش نهج‌البلاغه، آموزش قرآن شامل روخوانی، روان‌خوانی و تجوید، دورهمی تئاتر و نقد نمایشنامه نیز از دیگر دوره‌هایی ‌است که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) خرم‌دره در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha