اجرای طرح فهما با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در زنجان
کد خبر: 4068287
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

اجرای طرح فهما با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در زنجان

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد زنجان از اجرای طرح ملی تابستانه فهما با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در زنجان خبر داد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد زنجان

محسن اسلامی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح ملی تابستانه فهما با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در سامانه بچه‌های مسجد طراحی شده است که هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط‌بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در سطح کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

وی تصریح‌کرد: طرح ملی تابستانه فهما با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در قالب رواق‌های ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد اجرا می‌شود و علاقه‌مندان تا پایان تیر سال‌جاری می‌توانند برای شرکت در کلاس‌ها از طریق سامانه بچه‌های مسجد ثبت‌نام کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با هدف ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری در قالب رواق‌های ۱۲ گانه در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از اوایل تیر تا پایان شهریورماه به میزبانی کانون‌های مساجد برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این طرح ملی به صورت متمرکز زیر پوشش بیمه خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پایان تیرماه می‌توانند برای شرکت در کلاس‌ها از طریق سامانه بچه‌های مسجد و ذیل رواق دانش اقدام کنند، یادآور شد: در استان زنجان 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha