اعطای ۳۴۹ فقره وام به ایثارگران زنجانی توسط صندوق قرض‌الحسنه شاهد
کد خبر: 4068892
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
طی سه ماه نخست سالجاری صورت گرفت؛

اعطای ۳۴۹ فقره وام به ایثارگران زنجانی توسط صندوق قرض‌الحسنه شاهد

رییس صندوق شاهد استان زنجان از پرداخت ۳۴۹ فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.

اعطای وام به ایثارگران

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، علی نصیری، رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه زنجان، با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه شاهد استان زنجان در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر ایجاد شده است، اظهار کرد: این وام‌ها سه برابر موجودی پس‌انداز و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به خدمات غیرحضوری صندوق شاهد در راستای رفاه حال ایثارگران و افزایش میزان رضایت‌مندی این عزیزان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۸ فقره وام به صورت غیرحضوری و از طریق شعبه الکترونیکی پرداخت شده است.

رییس صندوق شاهد استان زنجان در ادامه از پرداخت ۳۴۹ فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: از این تعداد فقره وام ارائه شده به جامعه هدف، ۱۶۰ فقره مربوط به خانواده معظم شاهد و ۱۸۹ فقره به جانبازان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه این تعداد وام به ارزش ۱۳۸ میلیارد ریال در سه ماهه نخست سال‌جاری به اعضای صندوق پرداخت شده است، افزود: تعداد اعضای این صندوق ۸ هزار نفر است و پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

وی یادآور شد: وام صندوق یاد شده به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان بنیاد و همسران جانبازان متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha